reinman 0 Postad 19 April , 2007 Tacksam för tips på trevlig gästhamn under midsommarhelgen östra delen av Mälaren? glada båthälsningar Marilyn af gryt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janne_fri 0 Postad 19 April , 2007 Familj? ålder? båt ???????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
reinman 0 Postad 19 April , 2007 Vi är två vuxna med två grabbar 10 resp 15 år, båt en motorbåt 7,40*270 regal. Häls Reinmman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 20 April , 2007 Eftersom det är en motorbåt utan mast så kan du gå vid ön Trillingens nv hörn. Det är mitt emot där jag bor, strax so om Hjulsta Bro. men det är ingen gästhamn, naturhamn, kanske för stilla för två grabbar. Vi skall ha ett klanmöte med över 20 pers och en massa barn på andra sidan den viken så kanske vårt glam och barnskrik stör er? Eller så kommer ni över och hälsar på?Mejla om intresse finns.Det brukar bli fullt tidigt på Trillingen. HälsnKalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
reinman 0 Postad 21 April , 2007 Tackar för inbjudan! hör av mig i god tid om vi kommer! Hälsningar Rein Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser