Familjen 0 Postad 18 April , 2007 Vem kan hjälpa mig?? Jag håller på att koppla om elektroniken till min generator. Generatorn ser ut som på bilden. 2 av skruvarna verkar vara 12V ut. Är det en laddningsfördelare på denna generator? I sådanafall, innehåller den dioder som jag kan ta bort om jag inte vill använda laddningsfördelare utan i stället koppla in ett skilje relä. Tack på förhand Mvh ///Lelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jhea 0 Postad 18 April , 2007 Hej du!Ring till skyllemarks och fråga dom e bra på sådant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RoundRobin 0 Postad 19 April , 2007 Här finns en sida som visar hur det går till... . Lycka till! /RR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Familjen 0 Postad 20 April , 2007 Tack för hjälpen ni 2 som svarade. För allas info. Jag har pratat med Skyllmarks och de sa att den röda kopplingaplattan innehåller skiljedioder. De rekommenderade mig att ta bort den och istället koppla in direkt på generatorn. Detta eftersom jag istället kommer använda skilje relä. Mvh ///Lelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser