henkeson 0 Postad 18 April , 2007 Vad tror ni om att putsa stolar och dynor i vitt skinn/skinnimitation med vit skokräm, för att att återskapa den vita färgen i en gråsliten yta? Bättre förslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 April , 2007 Tror inte detta blir hållbart, Leather Master säljer renoveringsatser på välsorterade möbelaffärer, detta funkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westman 0 Postad 18 April , 2007 Håller med Westfjord! Skokräm kan nog dessutom färga av sig på byxor och annat. Turtle har en produkt Turtle Leather Cleaner som jag tror funkar till alla färger. Den gjorde underverk på en sliten gammal skinnklädsel i en bil jag hade förut i a f och jag har använt den även på nyare bilar med gott resultat. Jag köpte min på Jula, men den finns säkert på vilken mack som helst... Lycka till! Westman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 18 April , 2007 Har själv vitt skinn, jag skrubbar med borste och Easyspray. Kanonresultat att få bort smuts Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 18 April , 2007 Hej! Detta är bra http://www.vinylvictory.com/ Men varför inte kontakta en bilrekondare och be att få köpa lite av deras godis? mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser