Gå till innehåll
fredag 20 december 2024
steken

Ankar,Tamplåda

Rekommendera Poster

Halloj på er! Har plockat ner badbryggan och slipat ner den, oljat den och framförallt! tagit bort den fula plastlådan typ tvättkorg som stod där förut. Tyvärr ingen kamera nu. Nån som har ideer eller vet var man kan inhandla en ny snygg typ i Teak med max 450x450 mm. Det jag förvarar där är väl mest den berömda Hjälmarplätten och lite tamp så nån jättelåda behövs ju inte. Tacksam för förslag!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Åk till IKEA o köp minsta modellen av, tror den heter HOJ (298:-)mindre fyrkantig förvaring med lock, montera gångjärn, teakbetsa eller måla med Jotun/ Burmateak .Ett tips från något av forumen, målade min egengjorda box o andra detaljer med den färgen o blev mycket bra o billigt!!Man får pröva sig fram med antal lager färg. Lycka till!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan du inte lägga in en bild på hur det blev? går själv i tankar om ankarlåda.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack!! Ska kolla upp detta och kommer med bild så småningom! Alla tips mottages!! Tror att det är många som åker omkring med en tvättkorg därbak!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den heter Hol o finns i två storlekar, sid 308 (visar stora) i katalogen deras. Finns även på andra ställen...tror jag tom sett den på Jula.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Jag har en rejäl ankarlåda i teak och rostfritt med ungefär dem måtten från min förra båt, en Coronet 24. Om du är interesserad av att köpa den kan jag mejla dig foton och exakta mått.

Hör av dig på 0735359079 eller carl@nordstromassistans.se om det låter interessant.

/ Calle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...