Desibelle 0 Postad 4 Maj , 2007 Orkar inte läsa alla förslag, så det här är kanske inget nytt... Har alltid döpt mina båtar efter ngt/ngn/ngra som betytt/betyder mycket för mig. Sedan mina barn föddes har båtnamnet självklart varit Desibelle (Desirée & Isabelle) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tulia 0 Postad 4 Maj , 2007 oj vad många förslag!! Det måste inte börja på J alls, det är jag och sambon som har svårt att komma överens bara! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 4 Maj , 2007 Behåll den befintliga namnet och byt sambon! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 4 Maj , 2007 Nu, det menar jag inte, behåll stackarn. Döp båten till Reinika! //Phil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 4 Maj , 2007 Ja kanske KRYSSMUNTA.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orchid 0 Postad 5 Maj , 2007 Döpn till Hilma eller Morsken, Pjukarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 6 Maj , 2007 Varför då inte Snoppan istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tulia 0 Postad 7 Maj , 2007 oj oj vilka förslag!! vi får se vad det blir :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser