henkeson 0 Postad 17 April , 2007 Jag skulle behöva en ny ratt till min Ryds 530 dc, var hittar jag en sådan som inte kostar skjortan (när nu inte Biltema har några)? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 17 April , 2007 Hjertmans har fina rattar för 195 kr. MVH Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 April , 2007 Carolina Gynning har ju plockat ut sina till försäljning Vet inte om dom är billiga, men fina va dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 17 April , 2007 På skrotade dataspels konsoler sitter ibland trevliga rattar lade undan en till nästa lådbilsbygge till grabben, kul med formel 1 kopia. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 17 April , 2007 Bilskrotar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 17 April , 2007 går det att styra båten med såna rattar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 17 April , 2007 Mycket fina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 17 April , 2007 Jag tror visst pervogubbarna har råkat glida ifrån ämnet lite Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser