Gäst Mats Postad 15 Januari , 2004 Hej. Ett kullager på vevaxeln har skurit på min yamaha autolube 50hk års -88, vet någon en bra verkstad som kan pressa isär den? Har försökt bygga en avdragare men det sitter som ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Olle Postad 16 Februari , 2004 Yamaha Center i Luleå utför kompletta renoveringar på vevaxlar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jonas Postad 2 Maj , 2004 Hej jag undrar om det är ett vanligt fel på den motorn ,för jag har en lika dan , jag köpte den för en månad sen i en båt affär körde med den i ca en timme sen skar den, vet inte om det är lagren eller kolvarna som gått åt skogen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jan banan Postad 17 November , 2004 Du har antagligen kört utan olja ditt rumphål! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jan banan Postad 17 November , 2004 Du har antagligen kört utan olja ditt rumphål! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gustaf 0 Postad 17 November , 2004 Jag har hört att det är väldigt dyrt att pressa vevaxlar... jag blev rekomenderad att köpa en begagnad i fint skick istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser