Jessan 0 Postad 15 April , 2007 Idag lägger vi i båten! HURRA ! Gud vad jag har längtat! Hör av mig med hur det gick, vi har nämligen en båtplats som är precis på gränsen. Den kanske blir lika repig som bilen. Woops! Nää, jag lovar att vara mer försiktig med båten, annars lär nog gubben bli galen. Hahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 April , 2007 Galen... ... bara dom första dagarna. Håller du han igång med ny repa varje dag som han ska hålla på att laga, så är han för trött att orka skälla . Hoppas båten fick platts och trevlig sommar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jessan 0 Postad 15 April , 2007 Nu ligger den i och det känns underbart! Tyvärr gick det inte med båtplatsen, så vi får kolla runt och se om vi får tag på en annan. Har lagt in bilder i min sjöbod på hela iläggningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 15 April , 2007 Fina bilder. Vart gick premiärturen i år? Själv tog jag båten till Hjo en sväng idag. Där var det många som tog sin premiärtur idag också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 16 April , 2007 Ja nu blev man inte mindre sugen! Men jag iväntar min nya stålpropp som anländer om två veckor. Jag såg att det var många som var ute och åkte båt på Vättern i helgen. Kändes jobbigt att vara instängd och bygga badrum då kan jag meddela. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 19 April , 2007 Vet hur det är att bygga badrum. Blir rätt segt efter ett tag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 bygga badrum e väl inget Markus....hehe...fan...är du inte klar än? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 April , 2007 Klar!? Jag blir nog aldrig klar. Fick domen av tanten häromdan att när det stora badrummet är klart så ska vi totalrenovera det andra oxå. Fan jag hinner inte slutföra projekten innan jag får nya. Om det är någon som tycker att det är jättekul att måla hus så kan ni få komma hem till mig. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 Det är bra att hon håller dig vid god vigör...det har dú nytta av senare i livet då gubbsjukan träder in.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 30 April , 2007 Förståndigare att hålla sig i lägenhet då blir det mer tid över till de mer viktiga sakerna, Ankan sjösatt härromdagen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser