Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
Gameburg

100:e medlemmen!!!

Rekommendera Poster

Champagneflaskan öppnas och det skålas vilt!!! 26.gif\

Den 100:e medlemmen har anslutit sig till plastsnipeklubben! Tycker det är otroligt kul att intresset varit så stort!

Den hundrade medlemmen blev Lars35! Grattis och välkommen till plastsnipeklubben!

Måste oxå ursäkta mig lite och beklaga att godkännandet av medlemmar ibland dröjt ut på tiden. Tiden räcker inte alltid till då jag blev pappa i höstas och den lilla matrosen kräver mycket uppmärksamhet vilket jag gladeligen ger honom. 

Vidare har jag lagt klubb-dekalen, som jag skulle ta fram, på is då intresset inte verkade vidare stort (6 anmälningar)15.gif\. Får se om jag filar vidare på det senare.

Hoppas ni alla får ett bra båtår och mycket glädje på sjön! 

smiley-smile.gif\

Mvh

Patrik

Senast ändrad av Gameburg | 14 april 2007 | 12:06

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp, fler bidde det inte 6.gif\ och ska man trycka upp dekaler känns det som om man vill ha lite fler som är intresserade, så att man inte får pröjsa allt själv 15.gif\

/Patrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min tidigare beställning ligger kvar om 2 st.

Skickar slantar i dag om du vill så slipper du ligga ute med dessa.

Säg bara till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmm inte för att jag vill vara besvärlig men starta en tråd i Plastsnipeforumet om dessa klubb-dekaler. Tror att fler vaknar till liv om man gör så....blir som lättare att se det hela & att anmäla sig.

Jag vill ha 2st jag med.....fixa bara ett bra underlag på det hela så alla vet vad ca: priset kommer att bli.

Mvh Mattias

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det har varit uppe i den mest aktiva tråden i klubbforumet (http://www.maringuiden.se/forum/;thread=72050), men alla kanske inte följde den. Ska starta en ny tråd om detta så får vi se.

/PG

Edit: Har nu startat en ny tråd i ämnet dekaler: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=153190

Senast ändrad av Gameburg | 15 april 2007 | 19:30

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gå in på t.ex min sjöbod och så ser du medlem i plastsnipeklubben, klicka på den och då har du en maillänk, där kan du anmäla dig. Lycka till!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis till matrosen! Sådana behövs för att hålla skutan levande... Hoppas att ni alla får en härlig sommar!

Har själv redan provat på en helgtur på Vättern. Blev en go´ men kylig sådan i helgen som gick. Drygt 5 grader i vattnet kyliga nordorstvindar i luften. Men, vad gör man inte för att få uppleva säsongens fösta färd med övernattning.

Ha det riktigt bra hälsar SA med skeppskatten Tiger, inbon och hundvalpen Wilma

http://skyttenman.spaces.live.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tackar så mycket, själv får jag nog inte i båten förrän veckan innan midsommar pga lite epoxibehandling osv, men får väl passa på att njuta desto mer då;-)

/PG

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vill bara hälsa alla nya medlemmar välkomna till plastsnipeklubben! Ber om ursäkt att godkännandet dragit ut på tiden, fick en ny hempc genom jobbet och det har varit lite strul att få igång nätverket, därav fördröjningen.

Ha en bra sommar!

Mvh

Patrik

PS! En bild från Landsort (Öja)

Senast ändrad av Gameburg | 20 maj 2007 | 09:02

post-12088-1394235064,7876_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...