lama 0 Postad 11 April , 2007 Är på gång och ska köpa en stålpropeller till min Bayliner 2052-99 med sexan, och skulle vilja veta om någon vet om det finns några skillnader i kvalitet på olika fabrikat, priserna skiljer ju så mycket.Kan köpa en ny Express 14 1/4 x 23 för under 4 tusen samtidigt kostar ex en Ballistic, Laser eller Mirage mellan 6 o 8 tusen, får man vad man pröjsar för. Skulle även vilja veta om någon kör med stålpropp med 23 stigning på samma eller liknande båt, är rädd för att den bli trött. Sitter nu en 21 alu på och varvar fullt ut och knopar knappt 40(båten väger ca 1000 kg) tacksam för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seaspirit 0 Postad 11 April , 2007 Tja Har samma problem. Min varvar som fasiken men gör ändå bara 38kn ungefär. Finns för mycket att välja mellan. Ring till nån prop säljare o fråga. dem har ofta begagnade till bättre priser. Har du nåt tips om hur jag enklast får bort tändstiften utan att plocka bort hela motorn? kanske bara jag som inte fattar, men trångt är det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 16 April , 2007 Hur mycket ligger du i varv nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser