Stevemedselcon 7 Postad 10 Maj , 2007 vem? Jag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 10 Maj , 2007 sjunger med min falska sångröst Orups schlager Sjung halleluja(och prisa gud) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Maj , 2007 Nu e han borta igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 23 Maj , 2007 Och ännu en gång jublar jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Juni , 2007 Steve, Dessin saknar dig..................hahahahahahahahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 Juni , 2007 Om vi ses på sjön.... så är har du fri tillgång t bärs på min skuta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Juni , 2007 Och när Steve är borta då vågar ni er fram. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 21 Juni , 2007 HAHAHUA ja för annars så gömmer de sig under någon liten sten i en dyvik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 27 Juni , 2007 Njae... Mycket kan man säga, men att jag gömmer mig för STEVE..... DET stämmer nog inte helt o hållet. Hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Juni , 2007 Nu får ni se upp för carlhugo istället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 28 Juni , 2007 Äh, skulle man akta sig för alla fegisar som istället för att stå för vad dom säger byter till nya nicknames hela tiden.... då finge man väl inte göra annat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 29 Juni , 2007 Hej alla. Det var ett tag sedan jag var här och hälsade på och det är mitt flackande arbete som ställer till det. Har Steve mönstrat av skutan ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 29 Juni , 2007 Det är nog dessvärre så att Steve är borta med vinden.... Senast ändrad av Flipper_510_HT | 29 juni 2007 | 18:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 29 Juni , 2007 För att travestera Gert Fylking: ÄNTLIGEN! Mvh Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 29 Juni , 2007 Ja, du har ju också alltid varit lite lustig... Seså, in i garderoben nu och kolla om någon gajdare är där.... Senast ändrad av Flipper_510_HT | 29 juni 2007 | 18:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TerrorTore 0 Postad 29 Juni , 2007 när katten är borta dansar råttorna på bordet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 29 Juni , 2007 Och du fick luft ifrån.? Kryp tillbaka! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 29 Juni , 2007 Jamen, du är ju inloggad där med, välkommen din tove! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 29 Juni , 2007 Nix, inte ikväll..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Juli , 2007 Den som letar han finner... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Juli , 2007 Va, har du funnit Steve? Var då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Juli , 2007 Vakna nu Flipper vad värre är att martyren Dessin har vaknat upp igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 2 Juli , 2007 Att Dessin kommer in och är lite dissen ibland, det har vi ju vant oss vid. Men att Steve är på forumet visste jag inte. Att han gjorde ett litet gästspel som carlhugo är ju känt, men han har alltså ett annat nick nu? Senast ändrad av Flipper_510_HT | 02 juli 2007 | 12:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Juli , 2007 Jag kanske är lite efter, men det var carlhuga jag menade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 2 Juli , 2007 Dags att vakna upp nu kanske.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TerrorTore 0 Postad 12 Augusti , 2007 Det sägs Steve börjat småblogga lite på marinskvaller, ryktet nämner att han tänker gå hårt fram framöver, det är vi vana med när det gäller steve. (Kulingvarning utfärdas ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 15 Augusti , 2007 Nästan stiltje. När kommer stormen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 Augusti , 2007 Nej, det verkar lugnt i Steves bravader än så länge, och inte blåser det mycket i Marinskvaller, No Mercy heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TerrorTore 0 Postad 17 Augusti , 2007 Säkra källor nämner ( steve) att vissa namn ska hängas ut, någon sjukpensinär som myglar, det verkar vara mycket på gång. Erfar att viss brevväxling med myndígheter som jag personligen sett ska offentliggöras. Sverige är fantastiskt!! Allt är offentligt! Kuling? Njae...Torn.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skvallertanten 0 Postad 21 Augusti , 2007 Kan vi hoppas på smaskigt-slaskigt polar avslöjande osså? ja bare älsker såne smarrige detaljer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser