KillerBoo 58 Postad 20 April , 2007 Hihihi, När StevieBoy o Dessin kommer tillbaka ökar brandrisken markant på forumet. MG har förresten i det tysta återinfört moderatorerna. Numera är det jag o Riwallen som äger forumet så akta nu rygg o röv Steve. EDIT Moderator. Fy skäms! Nu är hemligheten ute... Senast ändrad av KillerBoo | 20 april 2007 | 14:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2007 har alla dessa exmods bara suttit o väntat på mig eller vad fan är det frågan om? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 20 April , 2007 Givetvis.... vem annars ska man jävlas med? Det finns ju ingen som tar det så personligt som dig, vilket gör det så enoooooormt mkt mer tacksamt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2007 Intressant att just dom gamla ordningsmännen har den inställningen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karm 0 Postad 20 April , 2007 Ny här men jesus!!! ska bli intressant att leta i gamla trådar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 April , 2007 Lycka till, det är nämligen så att Hararna har gått in och raderat bort ganska mycket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 April , 2007 Föga förvånande. Dom har ju visat flera gånger förr, att dom bara är här för att jävlas med folk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2007 så sant...det var väl därför dom fick sparken hela bunten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 21 April , 2007 Hahaha Keep it up. Om du menar allvar så är det ju mer synd om dig än mig. Om du har samma inställning som mig, att man visst kan jävlas och bli jävlad med så är det kanon. Var har du hållit hus förresten? Long tajm, No tjafs Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 23 April , 2007 Självklart, det var så dåligt drag här så det var läge att komma tillbaka och retas lite med dig och fnatte_571_ht eller vad han heter... Det är ju väääääääääääääääääldigt tomt i sumpen numera! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 April , 2007 Vad dom ligger i dom där små krypen...allt för o få tbx sina jobb som moddar så måste dom trigga all the time....inse att ni är ute ...haha...tbx till parkbänken med er där Guiden håvade upp er...loosers... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 23 April , 2007 Nej men vad du tar i, erkänn att du har saknat mig! Pilutta dig Steve! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 April , 2007 ser att guiden raderat vissa inlägg....det är bra! Gamla moddar håller admin i arbete...förr skulle det visst vara tvärtom.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 April , 2007 Handen på hjärtat Dessin, är det någon som hälsat dig välkommen tillbaks ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 24 April , 2007 Ser att Maringuiden håller vissa medlemmar om ryggen, Steve´ s signatur är helt ok, men den jag hade raderades av admin utan förvarning! Intressant, intressant........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 24 April , 2007 En fråga: Dessin´ s signatur: Om du inte ger dig så raderar vi dig! SE DÅ FÖR FAN TILL ATT GÖRA DET, HAR JU BETT OM DET ETT ANTAL GÅNGER, MEN INGET HÄNDER!!!!!!!!!!! Kan man inte bara sluta att skriva? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 April , 2007 HAHA nä vissa vet inte när de ska sluta. Verkar som alla jävla dönickar kommer tillbkaka bara för att jag gästspelar ett tag.Antingen ser folk upp till mig eller så är det som flugorna kring hästbajset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 24 April , 2007 Det är nog så att MG inte raderar kontot, eftersom han fortsätter att använda det. Synd bara att han ska få fortsätta att förpesta forumet med sin bitterhet. Senast ändrad av Flipper_510_HT | 24 april 2007 | 15:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 April , 2007 Det är väl så att vissa har för lite att göra och alldeles för lite förståelse för gränsen emellan att vara rolig och allmänt störig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 24 April , 2007 Din signatur var ju av typen angrepp på en medlem. Steves är inte det. Du har fått mail av mig som informerade dig om detta. 2 gånger. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 24 April , 2007 Är det inte enklare att att du markerar Dessin och trycker på DELETE, så är vi av med problemet. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 24 April , 2007 Då använder han ju bara någon annan av alla sina signaturer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 24 April , 2007 Jag menar hela kontot inte signaturen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 24 April , 2007 Jo, det menade jag också. Så då använder han ju bara ett annat konto. Ja visst ja, Nissed är väl raderat, Bappelsinen likaså, men det finns väl flera...... om inte annat så blir det flera..... Senast ändrad av Flipper_510_HT | 24 april 2007 | 15:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 24 April , 2007 Det har du iofs rätt i. Men admin borde ha koll på det via Ip adresser, beroende på om den är fast eller inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 24 April , 2007 Har ni saknat mig ? Herregud ! Avaktar, läser era inlägg och bara myser, fnyser osv. Har litet annat att gjöra ! På bild, en liten firre ! Räkte för 2*4 måltider, utmärkt smak ! Fisken, en Atlantic Bonito. Senast ändrad av anemos | 25 april 2007 | 08:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 April , 2007 Kul o se dig igen i fin form!! Torsken ser jag, men vad är det för fisk? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 27 April , 2007 Rätt likt en gammal Marulk tycker jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Maj , 2007 Nu e han tillbaks igen Senast ändrad av Westfjord26 | 10 maj 2007 | 16:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 10 Maj , 2007 Huvaligen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser