KillerBoo 58 Postad 11 April , 2007 Kanske skulle MG återinföra moddarna? Då kommer väl Steve tillbaka som ett skott? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 April , 2007 Erkänn att man saknar lite av det som var? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 11 April , 2007 Visst är det så !!! Nu är det lite segt ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 11 April , 2007 Han har nog fullt upp med båten nu. Men visst är det tomt utan honom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 12 April , 2007 haha, jo nog är det så att han är typen man älskar att hata.... typ.Fast ibland gick det ju över styr, men int fan gjorde det så mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 April , 2007 Vi var väl inte så lugna vi heller, killer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TerrorTore 0 Postad 12 April , 2007 Ni är inte tillräckligt ödmjuka grabbar. Jag tror Steve är upptagen på ett annat forum /TT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 13 April , 2007 Nä Westfjord. Luddigt skrivet kanske, men menade mest att diskussionerna kunde gå överstyr. Och en diskussion inblandar ju fler än Steve You and me t.ex. hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 13 April , 2007 Hihihihihahahahohomoahahaha. Du har mer en en liiiten poäng där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 19 April , 2007 Jag fattar inte att ni kan sakna den drummeln. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 I am back.... Ser att exmodsen saknat mig....hehe...Riwallen e som vanligt på strålande humör... Allt e som vanligt alltså! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 19 April , 2007 Hej Steve! Kan du inte dra igång en berättelse typ den om selcon? jag skrattade så jag skrek när jag läste den. urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 April , 2007 Det är inte bara exmodden som saknat dig, din lilla spjuver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 19 April , 2007 Man saknar inte kon förren båset är tomt eller hur det var... Kul att se dig tillbaks, antog att du tagit semester. Kul att tom exmodsen saknat dig, det har varit mkt lugnt i gäddviken ett tag nästan så man gäspar när man läser inläggen. Seriöst så det förslår. Inga räkor humrar eller korkar verkar ha nyregistrerat sig eller återuppstått. Vi får väl se när alla fått i båtarna om det blir lite mera drag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 19 April , 2007 Faan han är tillbaka. Då får jag dra mig tillbaka då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 Förstår exmodsen att dom saknat mig...favoritobjektet borta...vad gör man då? Den där riwallen...finns han verkligen? Säkerligen en smålänning eller ngt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 19 April , 2007 Man kan ju fundera på eftersom båda har varit borta och båda dyker upp samtidigt. Är Riwallen och Steve samma person? Hoppas inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 Oh God...Riwallen har blivit en stalker..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 19 April , 2007 Men du måste hålla med om att det är dråpligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 Dråpligt? Dråp erkänner jag.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 19 April , 2007 Om du nu vill prata om att dräpa så gärna för mig. Men jag vet inte om jag är glad att se dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 jag är ju för katten inte här för o göra dig glad Riwallen...så är du putt så är jag glad! Din gamla muntergök där.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 April , 2007 Kanske bäst det. Det finns ju bara plats för en alfahanne per forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 Är det därför anemos inte är synlig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 April , 2007 Nja.... Enl. rykten är det problem med leverans av aktivt kol..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 April , 2007 Det kanske blir lite drag om vi lockar fram honom eller Dessin igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 20 April , 2007 Dessin är ute och letar efter Steve mer på riktigt för att göra upp en gång för alla - har inte tid att sitta vid datorn... Men han har skickat det här bilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 20 April , 2007 Jag är ju Alfahannen så Steve får väl vara Betahonan då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 20 April , 2007 Ser att Dessin gillar att kompensera med stora vapen för sina andra tillkortakommanden... Senast ändrad av Peter_K | 20 april 2007 | 12:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 April , 2007 Jag trodde att du hade fått en anställning i Garderoben. Du skulle väl hjälpa dom att få ordning på forumet. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser