Lamon 1 Postad 9 April , 2007 Vet någon vad gästhamnen i Södertälje kanal heter som ligger på södra sidan precis innan slussen ??? Behöver få veta om det finns bränsle där mm. mm..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 9 April , 2007 Det ligger en Statoilmack där. Åtminstone sist jag passerade Södertälje. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 April , 2007 OK/Q8 ligger riktigt nära hamnen. Men jag vill gärna veta vad gästhamnen heter... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 9 April , 2007 Har du testat att söka bland gästhamnar här på MG? Det finns en sådan rubrik i menyn till vänster....ett litet tips bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 April , 2007 Japp det har jag... Utan resultat... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kungsholmen 0 Postad 9 April , 2007 Kolla in skanssundet syd Södertälje, de har ALLT!!!till och med eget brännvin inte dåligt va! mvh/Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 10 April , 2007 Själv sökte jag på Södertälje och fick två träffar, en på Mälarsidan och sedan den som ligger på kanalsidan utanför slussen. http://www.sghc.net/v5/se/hamn.asp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 10 April , 2007 Det blev nog nåt tokigt förra sökningen, jag har oxå dom träffarna nu. Men tackar ändå för hjälpen !!! Nu kommer allt att lösa sig, Dom har allt jag behöver... Ha en fortsatt bra dag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser