Lotsenn 0 Postad 8 April , 2007 Det är ju underbart...... här har jag legat under båten, äntligen kommit igång ny filad skrapa gammal bottenfärg flyger går in för att hälla upp mer kaffe kommer ut igen då börjar det att SNÖA!!!!!!!!! Nu vräker det ner strax norr om Gbg inget kapell på båten engångs pressen är i soptunnan GE MIG KRAFT ATT ORKA!!!!! Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 8 April , 2007 Jag har oxå ställt ut min båt. Ser att det vräker ner snö nu. Hoppas inte att det kommer mycket H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 April , 2007 Som bönderna säger aprilsnö är som fåragö...det kommer altid snö nån vecka in i april, men man glömmer det från år till år, om ett par dar stråler solen igen, då vårrustar vi klart sen är det sommar Senast ändrad av Westfjord26 | 08 april 2007 | 20:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 8 April , 2007 Ja, nu snöar det här oxå... Jävla lappmögel... Jag som har börjat måla 2-komp på botten, vill ju inte ha vinter igen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 8 April , 2007 Ja min båt ligger ju redan i, men jag ser ingen snö.. Den kanske kommer.. Jag skickar er som har snö nu, en värmande tanke. Hoppas att det hjälper lite grann iafall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 9 April , 2007 2006-12-24 julafton natten över småland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 9 April , 2007 Båten ligger i sjön, och det är FULLT med snö överallt. Skall åka ner med soppekvast nu, eller skall jag ta med en snöskyffel Kanske lika bra att ta med bådeoch. Förresten. Nappar det bra när det snöar?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 10 April , 2007 Nu är kl 16,30 och det är 15c och strålande solsken. Vad har ni för väder?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 10 April , 2007 Rättså fint här i norra Bohuslän.. Fick en släng av snöskiten jag med, tur att båten inte han att pipa ut ur garaget iaf.. Idagsläget ca 12 grader ute haha snart sommar... !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 10 April , 2007 Ja, nu j-la kommer våren !!! Slut på lappmögelinvatoinen för i år... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser