Noboat 0 Postad 7 April , 2007 Eller rättare sagt båten. Har påbörjat vårbestyren. Då jag är ny båtägare så presenterar jag mig i skeppshandeln och talar om precis hur det är; dvs ny båtägare som går att lura hur lätt som helst. Tckte nästan att ägaren gnuggade händerna. Nåväl, båten är oxiderad varför jag knallar därifrån med Autosol rubbing att anbringas innan vaxning. Problemet är att jag inte tycker att den biter riktigt. Min referensram är iofs bara polering av bilar. Tips ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CCLancer 0 Postad 7 April , 2007 Hej Läs det här: http://www.thepolishman.com/polishmanforum/viewtopic.php?t=34 Jag har köpt produkterna som rekommenderas och hyrt maskin. Det ser galet bra ut efter polering och imorgon skall det vaxas också. Det funkar säkert bra med autosol också men testa med en roterande maskin och lammullstrissa. lycka till Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 7 April , 2007 Biter inte Autosol vet jag inte vad du ska ta istället.Det brukar vara aggressivt så det förslår. Brukar själv inte ta till det annat än i undantagsfall då jag känner att båten blir lite mindre för varje gnuggning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser