Casper82 0 Postad 6 April , 2007 Nu när det är riktigt nära för sjösättning, vad använder ni för polish, vax m.m för att få rent era skrov? Funkar det lika bra med biltemas grejor för 50kr flaskan som när man använder detaljhandlarnas för 500kr? //Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stickanh 0 Postad 6 April , 2007 Prova med Polish och Vax från Autosol. Finns bland annat på Claes Olsson pris 89:-. Själv är jag mycket nöjd med resultatet, så här ser det ut efter Höstvaxningen // Stickan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 April , 2007 Ultraglozz! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 10 April , 2007 Lånar tråden lite... Är det nån som vet hur ok:s vax är, och vad den kostar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 10 April , 2007 uselt till bil i alla fall enligt min åsikt Senast ändrad av van_duung | 11 april 2007 | 00:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vismen 0 Postad 11 April , 2007 Hej, jag använder biltemas vax som är lite dyrare (på burk) fungerar alldeles utmärkt tycker jag. För polering använder jag autosol, vax eller flytande, beroende på hur matt ytan är. I år provade jag att polera med Lahegas rubbing som jag annars använder till bilen, funkade även det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
paint73 0 Postad 14 April , 2007 Prova hull cleaner ! de säger den ska vara super ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser