fahlqvist 1 Postad 4 April , 2007 Vart får man tag på underdelen till ett bordsben till Bayliner alltså plast foten med gängan. Lyckats knäcka båda !!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 4 April , 2007 En bild skulle nog underlätta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrMe 175 Postad 4 April , 2007 Ursäkta att jag hakar på tråden... är själv ute efter både ben och fästet som sitter i durken till min Bayliner. Tänkte komplettera med ett fäste mellan L-soffan och den aktre soffan. /Christian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captenmorgan 0 Postad 5 April , 2007 det tror jag att du måste beställa som orginaldel jag har lyckats knäcka både uppe och nere pratade med season skellefteå, bayliner innportör orginaldel, 1704190 (65402) TABLE POST MOUNTS, ALUM ANODIZED 720:- komplett bordsben med fäste, lika bra att byta till det som finns att köpa här hemma känns det som. ( jäkla text) Senast ändrad av captenmorgan | 05 april 2007 | 09:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 5 April , 2007 Hej! Kanske någon av dessa kan passa? http://www.greatlakesskipper.com/subsubcategories.cfm?CatID=52&SubCatID=437 Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser