AudiTQ 1 Postad 3 April , 2007 http://www.blocket.se/vi/11210359.htm?ca=11_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 April , 2007 Snygg båt men känns det inte lite mörkt och instängt med så små rutor i kabindelen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
batrookie 0 Postad 3 April , 2007 Dyyyyr i drift. Det blir en virvel i tanken när man gasar på :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 3 April , 2007 mjaa...soppaförbrukningen e en smäll man får ta Jag är ute efter en DC så dem där små fönstrena spelar inten roll. Men priset då ? lite högt enl min mening. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 3 April , 2007 Vad är det för årsmodell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 3 April , 2007 det är en 97:a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 April , 2007 Slog lite på nätet modelen finns ju även som ren dags utflyktsbåt utan fönster och övernattning. Annars är ju övernattning eller bäddbarhet en fördel och visst är det mysigt att ligga titta på vågorna, med bara små takfönster lär du ju inte (riskera) att bjuda på någon peepshow. ang soppan så är väl det en vanlig cheva 350 och även dessa går väl snålåka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 3 April , 2007 mm..jag vet..men jag tycker inte de är så snygga om dom inte har dom där små sidofönsterna. Visst kan man snålåka,,,denna lär väl dra ca 1/3 liter distansen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 3 April , 2007 Trailer inger ej......inte bra 35- 40 liter/tim men det är klart man kommer en bra bit på en timme........ Searay har hög kvalitet det är en underbar båt i sjön Senast ändrad av Lotsenn | 03 april 2007 | 16:53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 3 April , 2007 vad kan det dölja sig för fel på denna fräscha båt ? Noterade att en bild hade boats.de -logga.. Denna bild är nu borta. Enligt uppgift så är båten såld i europa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaww 2 Postad 3 April , 2007 Är det bara Bravo drev så är det en kanonbåt, har en själv, finns inte mycket att klaga på, möjligen förbrukningen men vadå, det blir inte så många distans på en sommar. //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 3 April , 2007 Det är ett Alpha 1 drev som sitter på båten. Föredrar ett Bravo drev... Äh, sommaren är kort och soppakostnaden är en smäll man får ta som sagt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 4 April , 2007 Jag hadde aldrig köpt en sådan båt ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
spajn 0 Postad 4 April , 2007 Snygg bå det där! Vad gäller fel..... kolla med en fuktmätare så att det inte ligger rutten plyfa i akterspegel o golv mm...det kan nog vara ett litet helvete att fixa isf. Påstår inte att det ät något typfel för just den där båten men det är något jag kan rekommendera att man kollar på alla plastbåtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne111 0 Postad 4 April , 2007 Fan soppakostnaden är ju en fis i rymden om man kollar vad resten kostar. -Försäkring -Underhåll -Båtplats -Upplägg -Värdeminskning -osv Soppan är nog minsta kostnaden man har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kungsholmen 0 Postad 4 April , 2007 Allt beror på vad man prioterar, själv har jag ingen värdeminskning,mycket billig försäkring tack vare utbildning,fart och stöldbegärlighet m,m, det enda som kostar är bränsle och underhåll...som sagt det gäller att priotera rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 4 April , 2007 hehe Värdeminskningen är inte så stor som på bilar iaf...tro mig, jag vet MEn för att återgå till ämnet, denna båtmodell fast nyare kan man köpa i USA via Boats.de och få ett mkt lägre slutpris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 4 April , 2007 Den lär inte dra 1/3 liter per distans, snarare 1 liter per distans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 4 April , 2007 Snygg båtmodell, om det sen kostar 20´ i soppa på en säsong så är ju inte några pengar direkt. Åk och njut av båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 4 April , 2007 menade 1.3/lit distans. Högst trolig förbrukning. Båten verkar komma från Boats.de (såg flera bilder som nu är borta- där det stod Boats.de i nederkant) kanske ännu en nöjd köpare som använt boats.de Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nyborjare 0 Postad 4 April , 2007 1,3 liter/distans ?? det kan jag nog garanatera att det räcker inte, jag skulle nog budgetera med 2-2,5 l/d Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 4 April , 2007 den uppfattningen har jag fått iallafall- om man nu ska tro det som skrivs i annonser o dylikt. Men även om det skulle vara 2-2,5 lit distansen så överlever jag- sommaren är kort...man får prioritera helt enkelt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 4 April , 2007 Nej du den kommer inte att dra så mycket i marschfart/snittfart kring 1.5L låter troligt Min förra båt med en 305 på 250hk och en vikt på 2700kg drog 1,7l/distans i 25 knop Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cornholio 0 Postad 5 April , 2007 Grymt snygg, bara att slå till! Vad beträffar soppakostnaden, man köper väl inte båt för att spara pengar. Killen verkar ju ha råd att tanka den så det är bara att gratulera. Kommer själv att köpa en båt med en fetare motor så fort jag får råd. /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 11 April , 2007 Om ni skulle köpa den här, hur skulle ni gå tillväga ? besiktningsman självklart men mer ? Man kan ju rent spontant säga att man inte har hört talats om firman bakom försäljningen. (Enskild firma) Lite konstigt att en fin båt som denna inte blivit såld. Senast ändrad av AudiTQ | 12 april 2007 | 11:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser