Gäst Ulf Bystedt Postad 2 Januari , 2004 Jag har sedan förra våren en Marieholm 24 som jag trivs mycket bra med. Nu undrar jag om det finns någon som vet var jag hittar bilder och tester mm på nätet. Funderar också över varför det inte finns någon Marieholm 24-sammanslutning. Ni som är intresserade av denna båttyp. Hör av er till mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalle Persson Postad 14 Januari , 2004 Hej. Jag har åxå letat under den tid jag har haft min men det finns inte mycket. Har samlat på mig lite bilder från andra under tiden då jag håller på att göra ett tak till min. Ge mig din mailadress så kan jag skicka över lite ideer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst CG lindh Postad 3 Februari , 2004 Skicka mig en mailadress så kan Du få lite bilder. Jag har en kanonbåt med en VP 145:a och har bl.a sytt ett etort kapell till henne. Förvisso är hon till salu eftersom vi redan köpt en större motorbåt, men tips kan jag dela med mig av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ulf Bystedt Postad 30 Mars , 2004 Hej. Jag finns på mailadress u_bystedt@hotmail.com Dit kan ni svara för att sen när kontakt upprättats få en bättre hotmailadress. MVH Ulf Bystedt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ulf Bystedt Postad 30 Mars , 2004 Hej du. Finns på u_bystedt@hotmail.com Förlåt att jag inte svarat tidigare. Maila mig var jag kan skicka en annan adress MVH UB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Stefan Postad 16 Maj , 2004 Hej Har också en m-24 och skulle gärna vilja ha lite bilder på olika lösningar som andra gjort även motor installationer då jag funderar på att byta ut den nuvarande vp 130 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Håkan Postad 22 Mars , 2005 Vill gärna ha länkar till all möjlig information om Marieholm 24. Även ev. båtar till salu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Håkan Postad 22 Mars , 2005 Är er Marieholm 24 fortfarande till salu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Björn Postad 22 April , 2005 Har en M24 och har i vinter försökt att knåpa ihop en ram för att plasta ett tak på. Men det gick ju som vanligt. Nån som har tips och ideer på det? Monterade bogstrålkastare i vinter på den. den ser riktigt elak ut nu med ögon. En annan sak var att montera en targa båge längst ut i aktern på den för att sätta på solceller. det gjorde mycket på utseendet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
De_Ville 0 Postad 26 Maj , 2006 Hej! Jag har också en M24. Skulle vilja veta hur det gick med plasttaket. Har hört att det finns tak till någon annan båt som skall passa. Någon som har hört liknande. /De_Ville Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
palindrom 0 Postad 29 Maj , 2006 Har en 24:a själv och är gärna med på att bilda en klubb Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olof_M 1 Postad 11 Juni , 2006 Ni kan ju alltid börja här på Maringuiden. Det finns möjlighet att starta en Mariehom 24-klubb för er. (Se andra klubbar för inspiration.) Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser