Gå till innehåll
måndag 11 november 2024
jazze82

Köpråd Ryds 435 GTS

Rekommendera Poster

Är på jakt efter en lite mindre båt att ha på trailer för att kunna flytta med sig den till lite olika sjöar. Lite vattensport och dagsutflykter är det tänkt att ha den till. Har hittat en GTS 435-94 , 50hk yamaha -94 inkl 30km trailer. Båten ska vara i bra skick förutom el-tilten som är defekt. Vad ska man  betala för den? ÄR det en bra båt?

MVH

Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Anders,

Det är en svår fråga om det är en bra båt det beror helt på vad du söker för typ av båt. Personligen tycker jag att det är en lite för liten båt för att vara DC båt. Är man 18år och prioriterar att den skall vara häftig är det säkert bra men personligen hade jag hellre satsat på en styrpulpetbåt när den inte är större än drygt 4 meter. Eller så hade jag tittat på den lite större 475GTS som går tryggare och bättre i vattnet och ändå är lätt och trailbar. Men titta på båtarna och bedöm själv, men är du nöjd med utrymmet så är det en bra båt. Går fint i vattnet för att vara så liten.

Skulle gissa på c:a 60-70 kanske om den är jättefin. En 475GTS kanske 10-20 till. Med avdrag för vad det kostar all laga tilten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...