bodpat 0 Postad 2 April , 2007 Finns det någon vänlig själ som kan säga hur hög en ryds 568 gti är (helst stående på trailer) Skulle vara bra att veta innan jag drar igång motorsågen och sågar upp carporten mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Martin1974 0 Postad 2 April , 2007 Hej! Hade samma problem som du... Visste att jag inte skulle få in den i garaget. Våndades länge om jag skulle ha den på tomten under pressening, lägga den på varv eller helt enkelt ta av vindrutan. Slutade med alternativ tre. Det har jag inte ångrat. Busenkelt att montera av och det känns skönt att ha den inomhus. Har inte exakta mått men du får inte in den genom en normalstor garageöppning. Med vänliga hälsningar Martin Senast ändrad av Martin1974 | 02 april 2007 | 18:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carlf 1 Postad 2 April , 2007 Hej Testa sökfunktionen : http://www.maringuiden.se/forum/;thread=150292 Den fungerar... MVH CAlle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser