fyren 0 Postad 2 April , 2007 Skepp ohoj. Nu är hon sjäsatt. Var ute och tog jungfru turen igår. 15c i luften och spegelblankt.Så ja, lungna er nu. Avundssjukan slår mig i nacken Nu har jag inte tid att sitta framför datorn längre.. Hhmm Undra vart jag tar vägen när jag inte sitter framför datorn??? Ha det gott nu..MVH.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 April , 2007 Du är inte lite retfull du... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kungsholmen 0 Postad 4 April , 2007 Det är väl bra för dig att redan va i spat, men tänk på att det kan va långt till närmsta hjälp om det skulle behövas. Ha en skön å glapåsk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 6 April , 2007 Äh de e´ lungt... Brandkåren har dyngat i sin sjöräddnings båt i spat. Hon ligger bara ett par bryggor från mig. Så jag kan nog känna mig lugn tror jag.... Och en glad påsk på dig me.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 8 April , 2007 Jaha här på västkusten seglas det flitgt! Själv har ajg varit ute åtskilliga gånger redan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 8 April , 2007 Ja, jag kan tänka mig det. Men isen har ju legat lite längre här uppe än på V-kusten. Gilltligt skäl tycker jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 April , 2007 Absolut giltigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 April , 2007 Absolut, det är ju lite vanskligt att lägga henne på isen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 April , 2007 Du pratar båt nu va ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 April , 2007 Japp, den andra är gjord av is! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 April , 2007 Ojdå... Lider med dig !!! haha !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 April , 2007 Alltså, spröd, känslig och smälter i min famn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 10 April , 2007 Smälter i din famn !!!! Efter vad ? Att du retat upp henne till max ??? Och sen fjäskar allt vad du kan.... Ja, då kanske hon smälter !!! (går hon på det då )??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 10 April , 2007 Haha... Nu skall det bli kul att höra vad svaret blir...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 April , 2007 Nä, det är så banalt enkelt hon smälter för den jag är, behöver inte ha gjort bort mig för att sen botgöra detta...(trot om ni vill) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 10 April , 2007 Det där var nog lite tveksamt !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser