Lamon 1 Postad 1 April , 2007 Hur är det med sittbrunnsfikat ??? Har ni hunnit med det än ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 April , 2007 Jajemän, 2 dagar i rad, fast i vinterupplagd båt än så länge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 April , 2007 Ja men det räknas naturligtvis... Jag har bara hunnit med en än så länge... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 1 April , 2007 räknas chips och godis som fika? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 April , 2007 Allt räknas, det är sittbrunnen som är det primära! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 April , 2007 Jösses...jag fikade i min sittbrunn under kort segling i februari. Dessutom lunchade jag under en 6 timmars segling den 1/4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 9 April , 2007 Mjaa,sittbrunnsfika....alla bara snaskar ner,ät hemma i stället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 April , 2007 Men snälla Hustran, sittbrunnen är till för att äta i och snaska ner med öl, vin bakelser o vad som helst... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 9 April , 2007 Njaa,tycker inte det.Njuta OK.men varför inte låtsasatt man är på sjön. Ät med insug,skit i att smula ned.må gott med morgontidningen,men tänk VI SKALL UT....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 April , 2007 Men jag tycker nog att jag skall få lov att äta i sittbrunnen när jag ligger ute i 6 timmar. Tänk på sommaren när jag är ute flera veckor....en riktig bantningskur... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 April , 2007 Självklart ska du äta i sittbrunnen... Skit i hustran, hon förstår sig nog inte på det där... Banta ??? På sjön bantar man inte, där äter man o njuter av livet !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 9 April , 2007 Ha ha,men måste man inte komma ut på sjön först?har känsla av att sittbrunsfikagällde på land,eller ev,vid bryggan.Självklart måste man väl ha i sig något på sjön,Ät ni som kan..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 April , 2007 Om du nu umgås med grisar så behöver ju inte vi andra låta bli att äta i sittbrunnen........... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 10 April , 2007 Oj,tydligen en het potatisSjälvklart måste man äta även på sjön.Trodde att fika var kaffe o ev.bullar eller nåt.Att snaska nedbetyder för mig skvimpande termosar,nedtrampade bullar osv.som är till viss mån självupplevt,med båten på land och klättrande på stege alt.vid bryggan. För övrigt är mannen en stjärna på att göra bra mackor för sjöfärder..... Pitabröd fylls med div.läckerheter och avnjuts garanterat spillfritt....Den enda gris jag umgås med är förövrigt nog kölsvinet,som kan skapa betydande doftsensationer,efter en sommar fylld av div.matrester. må så bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 April , 2007 Är det det man kallar att göra en pudel. Pöss på dej hustran! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 April , 2007 Jag trodde man behövde två pudlar för att göra en till !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 April , 2007 Eller så behöver man en bekännelse som i det här fallet, vilket talar för sig själv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 April , 2007 När den talade så lyssnade inte jag, kan du upprepa det ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 14 April , 2007 Krångla inte...må bra och FIKA.....puss från Hustran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 April , 2007 Puss på dig själv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 April , 2007 Vem var det som tjatade om att det bara blir smuligt o tyckte man skulle äta hemma istället ??? Eller har du köpt en haklapp nu ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 April , 2007 Fasen va ni smågnabbas grabbar. Ni skulle lämnas på en öde kobbe några dagar med nån liter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 April , 2007 Japp, skickar du litern så hittar jag en ö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 5 Maj , 2007 Tog första middagen på sjön idag 5 maj 12 grader i vattnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser