AudiTQ 1 Postad 1 April , 2007 Hej, är denna prisvärd ? http://www.maringuiden.se/data/marinborsen/annons.php?s=1&id=22377 Senast ändrad av AudiTQ | 01 april 2007 | 12:56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigl 0 Postad 1 April , 2007 Verkar som annonsen är införd första gången oktober 2005, Svårsåld? Läge att pruta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 1 April , 2007 Det är en 93:a och inte en 88:a (!) hmm...den har hängt med så länge alltså- undrar varför så svårsåld. Ett rimligt bud borde vara ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigl 0 Postad 1 April , 2007 Har du sett båten? kan ju vara riktigt sliten, såg att nästa 1400 personer tittat på annonsen uppenbarligen utan att köpa båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 1 April , 2007 haha såg det...måste vara risig..har inte sett den dock. Men durkplattorna är bytta och likaså båda pulpeterna. Så vad återstår...skrovet kanske är jätterisigt men det frågade jag faktiskt och fick till svar att så inte är fallet. Motorn kanske är sliten... Senast ändrad av AudiTQ | 01 april 2007 | 13:27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 1 April , 2007 I annonsen står det att den har Honda 130 hk 4-takt 1999. På deras hemsida står det Honda 115 hk 4-takt 1999. Ny plywooddurk är det ju bra att det sitter i, men man kan ju fråga sig varför den redan är utbytt. Prisvärd kanske om det finns kapell till och dynor. Står inte om det ingår. Ingår trailer? Finns det förvaringsbox(ar) framför pulpeterna? Går att köpa till sånt till de flesta Buster, även spöbox men det kostar en hel del. Kolla i Busters reservdelskatalog på deras hemsida. Ganska dyra saker om man skall köpa till kapell och dynsats själv: Kapell ca 14 tusen kr. Dynsats komplett ca 8000-9000 kr. Istället för att pruta kan man ju tjata till sig såna saker el få till kraftigt rabatterat pris (om man tycker kapell och el dynor är bra att ha). Båten i sig är det knappast nåt som man behöver oroa sig för, aluminiumbåt är robusta saker. Bucklor och så kan det ju finnas men inget som egentligen påverkar funktionen (men skall påverka priset förstås). Tänk även på att Yamaha Center i första hand säljer/server Yamaha, men de fixar säkert även service och reparationer på Honda antar jag. /Bo Senast ändrad av bossee | 01 april 2007 | 13:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 1 April , 2007 Observant Bo, noterade inte att dom uppgett olika hk på motorn. Angående durk, jag har en Buster RS 93 där jag var tvungen att byta durkplattorna förra året för att de helt enkelt var slitna och risiga. Kostade mig bara 2700kr. Så det kan nog vara normalt att byta dessa efter 14 år. Kapell o dynsats har jag räknad med att köpa till...ska kanske försöka pruta till mig dessa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser