Tovew 0 Postad 31 Mars , 2007 Hallå Ska kanske köpa en sea ray men har nu hört att sea ray liksom bayliner har tunt skrov, stämmer detta? ?? Om det är någn som vet några andra positiva och negativa egenskaper om sea ray 260 är jag tacksam för all info jag kan få. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 31 Mars , 2007 Jag vet inte hur det är i dag men förr hade Sea ray tjockt skrov iaf. Jag upplever mitt skrov som riktigt tjockt och robust. Men jag kan inte tänka mig att det skulle vara dåliga skrov. Det kan ju vara bra hårdare klimat i Usa. Men om man jämför Scanden jag hade med Baylinern jag också haft så är ju Scanden hästlängder ifrån i robust skrov. Jag är helt övertygad om att du inte kommer bli besviken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 31 Mars , 2007 Jag har haft en searay årsm 88 jag hadde den båten i 6 år. Mitt intryck är att bland Amerikanska båtar så ligger searay högt i kvalitet skrovet är stadigt och materialet i båten både i inredning och i skrov håller hög klass. det enda jag kan klaga på var elsystemet dra kablar är inte jänkarnas starka sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monkeybusiness 0 Postad 31 Mars , 2007 Tjena.Jag skulle borra in en kran för sjövatten och det va ca: 2 tum vid början av motorns framkant.Så nej Sea ray har robust skrov.Sea ray 268 1988 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser