Gå till innehåll
torsdag 16 januari 2025
maxb

Svenska hemsidor - ruffade små segelbåtar

Rekommendera Poster

Nu är det snart dags att sjösätta och jag längtar! I väntan på att komma ut med båten letar jag på webben efter personliga sidor som handlar om mindre övernattningsbara segelbåtar. Jag är dålig på att hitta dessa svenska sidor på webben så jag vill ha tips.

Jag tänker på webbsidor som handlar om segelbåtar som är 5-8 meter.

Jag hoppas hitta bilder på båtar och läsa om hur de är planerade, vilka förbättringar som gjorts och små reseskildringar i text och bild.

Finns dessa hemsidor?

Senast ändrad av maxb | 31 mars 2007 | 09:58

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för alla fina bidrag. Jag har initialt tittat på länkarna och ser att här finns potential för många timmars drömmar, framför datorn.

Jag tar mig friheten att lägga upp länksamlingen på min båthemsidas länksida. Tack för tipsen!

Senast ändrad av maxb | 01 april 2007 | 10:16

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker att läget inte kan vara bättre än nu för den som vill känna på segling. Tänk att en båt som kostar 200.000 kr att tillverka kan köpas för 10.000!

Ibland bara 5000 eller att man får den om man tar hand om den. Helt otroligt hur en marknad kan påverkas av vad folk vill ha. Nu gäller båtar i storlek 30-40 fot. En 30 år gammal båt i storlek 30-40 fot kostar fortfarande ung. halva nypriset medan de små havskryssarna kostar bara en spottstyver.

Utnyttja detta tillfälle! Köp en liten segelbåt nu! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...