Lotsenn 0 Postad 30 Mars , 2007 Hej alla! Jag undrar om det finns någon som känner till om det finns några broshyrer eller annan information om Örnvik 550 ht och var man i såfall kan hitta dom. Jag sålde min searay våren 2006 men fick kraftig abstinens och i höstas köpte jag en Örnvik 550, skall nog döpa den till LAGOM för den är just lagom. Hej svejs Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 30 Mars , 2007 fann denna, http://www.pslsystem.com/ornvik/main.htm men den kanske du redan har sett... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 30 Mars , 2007 Tack för den Knoparn intressant läsning men jag tänkte mer på typ nån gammal försäljnings broshyr eller produktblad ellerr nåt. Jag skulle oxå vilja ha kontakt med nån som äger eller har ägt en 550. Jag skall försöka att få till en hyfsad trolling båt och har en tanke på att ta bort dom fasta bänkarna akter om styrplatsen och eventuellt montera nån typ av fällbara bänkar jag undrar då om det går utan att påverka styvheten i båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser