gost 0 Postad 30 Mars , 2007 Håller på med totalrenovering av båten, men får inte bort reglaget, borde det inte vara att bara ta bort handtaget nu?, ser ut som att axeln är splisad. Motorn är en 3.7l Mercruiser från -88 Har sprayat 5-56 ifall det ärgat fast. Hjälp? Senast ändrad av gost | 30 mars 2007 | 18:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kacken 0 Postad 30 Mars , 2007 har du låssat bulten på under stidan av reglaget? ska du köpa ett nytt reglage? /micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gost 0 Postad 30 Mars , 2007 hm, Låssat bulten?, det satt en bult på framsidan, liksom under handtaget, snett uppåt in i handtaget - är det den du menar?. Nej tänkte inte köpa nått då detta verkar fungera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kacken 0 Postad 30 Mars , 2007 jag tror att vi pratar om samma bult.har du låssat den? /micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gost 0 Postad 30 Mars , 2007 Ja, det ser du på bilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gost 0 Postad 31 Mars , 2007 Ingen som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kacken 0 Postad 1 April , 2007 du har rätt den har ärjat fast. hm, kan ju testa att montera fast reglaget igen, och spreja mera med 5-56, och försöka knacka försiktigt /micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gost 0 Postad 9 April , 2007 Så, efter diverse bryt med koben, huggmejslar mm, fick jag loss handtaget, Lösningen va att ta bort skruven vi talat om innan, jag trodde jag tagit bort den, visst, jag hade tagit bort skruven med sexkantsskalle, men under den satt en insexa. Förstår inte varför nån satt dit en skruv med sexkanstskalle utanpå, kanske fungerat som nån typ av låsskruv. Jaja nu är det i alla fall löst så jag kan klä om denna sidopanel med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser