davahl 0 Postad 30 Mars , 2007 Såja. Då var det 18 grader i skåne och sjösättning är bokad till den 14 april. Innan dess ska pärlan såklart vara i topptrim. Vad är era favoritmedel för vaxning/rubbing/skinnrengöring? Har ett par elaka fläckar i skinnet i sittbrunn som jag ska gnida bort ikväll. //David Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monkeybusiness 0 Postad 30 Mars , 2007 Tjena.Jag fick tips om att medel som heter Auto Smart.Jag provade det ifjol på min båt.Heltt suveränt och dryggt mmedel.Jag körde med polermaskiin på hela båtens fribord och det gick en halv liter rubbing.Jag hhar en Sea Ray 268 88 från USA. Den va ganska matt i gelcoaten.Provva det här nuumret och hör vart återförsäljare finns.......070 6054170 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 30 Mars , 2007 Hej! Ta dig till en affär som säljer skinnsoffor, dom har medel speciellt för rengöring av skinn. Kostar inte så mycket, behövs bara en liten flaska. Häls Bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 30 Mars , 2007 Hej! Detta skall tydligen vara bra http://www.vinylvictory.com/ Annars är mitt tips att besöka en bilrekondare för att köpa lite medel av dem. /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser