oliver28 0 Postad 28 Mars , 2007 Hej finns det någon ute vid Stegeborg eller i närheten vid St anna eller? Vore kul med sällskap.... //Oliver Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 28 Mars , 2007 Jag brukar åka till Tyrislöt varje sommar. Ibland sjösätter jag i Stegborg och ibland i Lagnö. I år har jag tänkt att sjösätta i Stegeborg. Sen är det tänkt att åka förbi Lagnö, Tyrislöt, Måslånga, Harstena och kanske Fyrudden. Vet inte exakt än när jag ska åka men det kan jag återkomma om. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 28 Mars , 2007 Yepp, ligger vid Mon Norra finnö. fast om det är fiske sällskap du är ute efter så är jag inte nån vidare kamrat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 28 Mars , 2007 Skulle kanske påpekat att jag fiskar inte mycket heller när jag är i St. Annas skärgård. Då är det mest nöjesåkning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oliver28 0 Postad 31 Mars , 2007 Okeej kul!Fiske eller inte: What Ever! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 Juni , 2007 På torsdag blir det nog sjösättning i Stegeborg för en tripp mot Lagnö, Tyrislöt och Harstena. Någon som vet om det är något midsommarfirande i närheten av de krokarna? Tyrislöt har visst lite firande men sumpen verkar vara stängd då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser