Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Anna hon letar namn när hon egentligen borde söka hamn Albin han är hemma o vänstrar med Emma Vad ska båten heta kanske blir det Greta Måste man döpa går det inte att köpa Albin skriker ut bara det inte blir Rut för hon var kass och Albin fick pencillin i stora lass Anna funderar ut att hon vill göra slut Albin sitter inne o fattar inget det var bara en dag i tinget Nu får han skriva ett brev till Anna och hoppas på att hon ska stanna Och lilla Anna sitter mitt i bråten och funderar fortfarande på ett namn till båten.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Uti hagen bodde KillerBo det var en trevlig ko han var inte som alla andra djuren han trodde han var tjuren en gång fick bo åka båt sen gjorde han en låt den gick inte hem då bo saknade lem sen fick Bo en dator och blev moderator det blev för tungt men nu är forumet lugnt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Jag såg namnet Helma o direkt tänkte jag på Selma hennes Fridolf sticker inte opp för då blir det en riktig propp Helma ska man inte reta och absolut inte kalla Greta då blir hon sur och allt går i dur Såg henne i chatten trodde hon fått fnatten men om en kvinna är tyst då blir fan ingen kysst med alla dessa nick vet man aldrig om det är en Dick du har mera tvätt och du är inte svett låt oss grabbar rumla du kan gå hem o tumla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Läste ett inlägg av Korken undra va han menade sorken Han snackade sabotage tror han att han ska få ett högre gage guiden försökte banna men korken gick inte att stanna han gick till botten tillsammans med skotten med ett enda klick gav dom sig nya nick vad ska dom heta för att alla reta kanske skotten och Johnny Rotten äh...det var mycket snack kanske dom går på crack skotten skriker ordet polis men han verkar inget vis nu är detta rim slut får vi höra korkens tjut? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 det fanns en Nisse som var som en kisse undrar vart han tog vägen eller om han bara var en sägen blev han flådd för att han var en modd det var ju synd för snubben var ett fynd han kom ofta och smög och använde gärna ordet bög han kanske har skaffat nytt nick och snart blir det ett nytt trick kunde han banna så skulle inte steve få stanna nu har jag fått imma av allt rimma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 det finns en kille här som heter Peter han har skrivit många meter med han har man bråkat men också språkat jag fick ett bra tips och där var lösningen vips nu orkar jag inte flera men jag lovar det kommer mera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 var är Anemos flög han sin kos skulle han till sin jaktstuga och sitta och ljuga han kanske satsar på en ny era där han inte kommer att radera kanske vi får höra en ny historia som ger glans åt hans gloria för hans skull trodde jag han var full men jag tror han har mycket att berätta och det kan underlätta så när du är ledig och redig så skriv du din berättelse så kommer din upprättelse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Här kommer steve han tror han är nån jävla greve ibland kan han tvista men det brukar sluta med att nån ligger i en kista garderobsjakt är hans intresse men det är ju ingen direkt bjässe korkar hit o skottar dit det är ändå bara skit dom snackar stål men borde tvätta munnen med tvål nu tillbaks till steve han leve nu ska jag ut i solen fast jag vill helst under kjolen men man kan inte få allt men visst fan vore det ballt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Albin-Anna 1 Postad 28 Mars , 2007 En dold poet med alldeles för lite att göra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 I brist på att ngn kan roa mig på guiden kände jag mig tvungen att skriva av mig....typ såna där texter skulle jag kunna skriva i all oändlighet om jag bara hade tid lust och ork...så det är ju en jävla tur för allmänheten att jag inte har det....ha-ha.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Albin-Anna 1 Postad 28 Mars , 2007 Tycker du ska fortsätta, lovar att skriva ett poem till dig så fort jag får tid... ) Det är ju underhållning... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Mars , 2007 Vad mitt norra öga skåda Inte visste jag att du dolde ännu en ådra. Jag ska sedemera skriva en vers att tota ihop den rätt blir en pers. Jag tittar ut och våren är på gång det small under bordet för jag fick fj..g Hade det inte varit mitt på dagen så skulle jag fyllt magen. Med en bärs medans jag väntar på nästa vers. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Där kom orven in och gick genast i spinn han är märklig är han verklig ibland undrar jag vad han skriver om han verkar vara påverkad av rom ibland fattar jag ingenting men det händer det säger pling han svamlar värre än mig hur kan det komma sig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Såg en Impala o gick i dvala men det var en femtioåtta o dom är inte så flotta tacka vet jag femtionian den är vacker nästan så man funderar på att bli en hacker tänk en sån fin bil det kallar jag stil en äkta raggarbil istället för en gammal likbil snygg fena kanske man fick till det med lena tänk er baksäten vilka läten när man skulle varit mellan bena på lilla lena Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Albin-Anna 1 Postad 28 Mars , 2007 Steve och Lamon, mina bästaste mansgrisar, ligger antagligen mest i båten - dricker öl och släpper riktigt ruttna fisar. De tvistar om livet och sin vrickade kvinnosyn, sen tar dom en bärs till innan dom går ut på byn. Fast i själva verket drömmer dom båda två, om ett fruntimmer var som ut på sjön vill gå. Men i väntan på bättre tider, när dom sitter med biran och lider. Hänger dom här på detta forum, och önskar antagligen att jag vore både döv och stum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 men se där, en kvinna orden vill rinna en kvinna utan make det måste vara en drake kanske har hon skägg men hon värper ägg den lilla hönan och vi tar henne på bröna bara hon inte börjar råma för då går jag fan i koma är hon blond har jag stånd jag är klar varför är hon kvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Mars , 2007 Vi kanske har samma far inget vet med säkerhet vad han var den dagen när flickorna gick i hagen och blev runda om magen . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Impala58 0 Postad 28 Mars , 2007 Steve är en rolig prick som inte kunde komma på något bättre nick Han gillar allt med muffar & rattar trots att han allt inte fattar Brunetter eller blondiner gör detsamma bara solen skiner Istället för ut med båten fara han under kjolen helst vill vara Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 28 Mars , 2007 Denna Steve, är sig like Kvick att skrivas och att skivas Och ibland så blir det bråk Vad voro MG utan Steve Så ändå är pojken bra Det var det lilla jag kunde hitta på nu ! Senast ändrad av anemos | 28 mars 2007 | 16:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 ikväll ska jag kolla på Zlatan gör han inte mål säger jag satan Isaksson i mål då blir det inga hål Igår såg jag Färjestad där gick mitt vad I förrgår såg jag Malmö då dom fick spö I morgon ska jag se Modo från Örnsköldsvik dom kommer garanterat göra mig rik det blir många öl och jag blir säkert knöl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 Sitter Flipper och klipper han letar säkert efter Anemos för han vill ge honom en ros Flipper är överallt undrar om han sitter på anstalt Eller har han gått med i nån sekt och blivit knäckt han kanske flyttat till Knutby sånt ger mig huvudbry Han kanske är pastorn en ny med horn så illa kan det väl ändå inte vara han har nog gett sig ilag med Bert från Skara Nu ska han ta nya toner det är då man börjar fundera på donationer ett hjärta där en tumme där snart har vi spritt honom överallt och kan återgå till våran malt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Mars , 2007 vem står på tur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 28 Mars , 2007 du Steve och Orven har samma far Kan det bli MG’s nya radarpar Så kan det gå när man sprider sin säd Äpplet faller inte långt från sitt träd Den ena blir äpplet den andra blir skrutten Fan vad hela världen är rutten Dynamiska duon är ute efter makten Alla sanningar är inte sagt än Skrutten vill bevara snön vit Blir den brun så är det bara skit Äpplet tycker det finns plats för alla Även för dem som är född med en svart balla Livet blir väldigt komplicerat När man kreti och pleti inseminerat Steve ser inte ut som Orvens brorsa Så kan det bli med samma far men en annan morsa Senast ändrad av KorpenFlyger | 28 mars 2007 | 18:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Mars , 2007 Inblandad jag blev ger tillbaks med samma slev till den som detta skrev. Du kanske är bror till N-...... och blev till när han för en gångs skull fick tömt pungen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 28 Mars , 2007 Jag är säkert son till negerkungen absolut inte den enda ungen Alla stintor betalade glatt när han visade upp sin skatt Den vita duvan kom med näbben full negern fick sig ett riktigt knu.l När sedan ruvandet var klart såg hon förfärat att ungen var svart Korp ska du heta, svart ska du vara härifrån kan du flyga och fara Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Mars , 2007 En gång jag tackade för en varning och nu förstår jag inte denna parning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 28 Mars , 2007 svart är svart vitt är vitt tillsammans blir vi som ett kitt svårt att sära lättt att bära det har redan skett igår blev vi ett sprituellt mångkulturellt vi bygger en bro av framtidstro Edit: Korpen är borta han kom till korta dog i sin kammare slagen av Tors Hammare död och begraven av Steve och hans bror lagen Senast ändrad av KorpenFlyger | 28 mars 2007 | 23:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Mars , 2007 Något (någon) har flippat ur eller hur. Har man lite kul ja då är man ful. Ovänskap och kiv det är inte mitt liv. Jag får tacka för mig i denna tråd då det verkar som om jag ställer till med illdåd. Sport och spe jag står hellre breve. ............. Korpen glömde att gira vid backen och bröt nacken. Men han var bara skendöd hans kraxande snart över nejden genljöd. Flyg i frid korp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 29 Mars , 2007 Även Flipper fick sig ett rim mitt i allt detta värsta stim Det är riktigt, han anemos ska jaga tills denne faller av daga och Steve på kistlocket får stryka lim Senast ändrad av Flipper_510_HT | 29 mars 2007 | 21:00 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 29 Mars , 2007 fan...dettta är ni ju bra på grabbar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser