Stevemedselcon 7 Postad 23 Mars , 2007 Garderoben har visst besök av ngn flitig skribent...han la visst för många inlägg och blev polisanmäld!!!!! Tuyr att Maringuiden inte agerar på det viset då....garvar så jag kiknar här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Mars , 2007 glömde länken http://www.maringarderoben.se/forum/index.php?PHPSESSID=87ffaf37bef5283dd14fa26d63e1175f&topic=2027.msg16477;topicseen#new Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Mars , 2007 nu är den raderad tydligen...äntligen kom det väl ngn som hade studieskulder o kunde förklara för ngn.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Mars , 2007 Varför denna aversion mot Maringarderoben hela tiden? Jag skriver på båda dessa forum och trivs med det. Maringuiden är stort och har en enorm kunskapsbank att ösa ur. Maringarderoben är mindre och kanske lite mer familjärt och ännu så längre befriat från tjafs i någon större utsträckning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 23 Mars , 2007 Jag håller med Jag är inne på båda då o då. Om man inte gillar ett forum är det väl bara att låta bli att gå in. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Mars , 2007 Förklara det för Dessin och anemos! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Mars , 2007 Klart det är mer familjärt med fem-sex medlemmar.... Nå anledningen att jag la in detta inlägg var att visa hur fjolliga dom blev när ngn skrev en 20 inlägg i rask takt....lite ironi medtanke på korken -räkan-jakko....eller hur? Korken ägnade väl flera månader med inlägg om MG forumets utformning funktioner etc innan han blev bannad. Så jag kan inte rå för att dom fördummar sig själva...det klarar dom så fint själva.... I övrigt har jag inga problem med några medlemmar där eller var ni surfar...det var inte det som inlägget handlade om. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 24 Mars , 2007 man kan ju undra varför du är så bitter? Har någon sexåring stulit lördagsgodiset av dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Mars , 2007 följde ordväxlingen du hade med din kombatant....försöker du ge mig skulden? Såja....in med dig nu i garderoben igen....dumstruten på huvet får du ha länge nu .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 24 Mars , 2007 jag skyller inte på dig.Dessutom håller jag till var det passar mig, det har du inte ett dugg med att göra. Dumstruten får du nog behålla. Senast ändrad av StigH | 24 mars 2007 | 16:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Mars , 2007 Hacka inte på mig då! Vet inte varför ni har en benägenhet att vara här på guiden o bråka när ni har det såååå familjärt annars? Tjafsa där istället, det var med stor IRONI och ett brett leende jag startade denna tråd nämligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 25 Mars , 2007 Som sagt jag brukar finnas på båda dessa forum och det tänker jag fortsätta med oavsett vad du tycker. Jag och några till fattade varken iron eller det breda leendet när du startade tråden utan ett påhopp för att visa sig märkvärdig. Ha det så bra nu lille gosse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Mars , 2007 Citerar mig själv från inlägg ovan I övrigt har jag inga problem med några medlemmar där eller var ni surfar...det var inte det som inlägget handlade om. Att du o några till inte fattar....tja...vad ska jag göra åt det? Sen kan jag citera ngn annan som vill göra sig märkvärdig med kriminella kontakter , utdrag från en tråd från garderoben: Gaphalsarna visar sig inte utomhus. Klart att ni måste hålla mötet Terroristen. Hyr några Hells Angelskillar i värsta fall. femtioöresfrågan...vem var det månne..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Mars , 2007 Haha... Det var inte jag !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Mars , 2007 kan det varit en optisk illusion? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 26 Mars , 2007 Är det någon som har blivit polisanmäld? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 26 Mars , 2007 tror det är mycket prit som omtöcknat den encelliga...eller så var det jakkos alterego som fick sig en törn...forumet vimlar ju av rättshaverister....vi får väl se om skotten har polisanmält ngn för att ngn lagt tjugo inlägg i rask takt i garderoben... vi får skramla till lite näsdukar så han kan torka sina tårar... Ps. tur att inte maringuiden agerar så... d.s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 26 Mars , 2007 Tja, det var jag, det är inte hemligt! Om folk inte fattar ironi o roligheter, beror det nog på att dessa är för dåligt sagda och kanske vederbörande bör jobba på sin humor. Det finns kurser i det som i mycket annat. Förstår fortfarande inte din bitterhet mot det andra forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 26 Mars , 2007 Får man fråga dig varför du har börjat hacka på mig då? ja e inte bitter mot garderoben nämligen, så där får du hitta på ngt annat. Själv ser jag ironin o humorn...tydligen gör nitton läsare till det, för det är så många mail jag fått om ämnet. Har du gått ngn kurs i att vara rolig eller förstå dig på ironi och roligheter? I såna fall var du nog inte kursetta om man säger så... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 26 Mars , 2007 Är det nån häktad ännu för brottsrubriceringen för många inlägg på maringarderoben ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Mars , 2007 Kolla med Lamon...eller anemos, fast han kanske är i jaktstugan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 Mars , 2007 Efter runt 900 inlägg här på maringuiden och cirka 300 i Maringarderoben, skriver jag mitt första inlägg med en elak ton till en annan medlem. Skärp dig för fan Steve! Först blev du bannad från maringuiden och sökte dig vidare. Du blev medlem i Maringarderoben och skrev en del där. Sedan skulle garderoben göras om och det gick inte i den riktning du ville, så du gav dig av. Maringuiden tog dig tillbaka (på nåder?) Och nu sitter du här och spyr galla över Maringarderoben. Hur ska du ha det? Jag skriver i båda forumen och trivs, inget konstigt med det. Du borde lägga ditt hat åt sidan och göra detsamma. Saknar den gamla glada Steve. Hälsningar Håkan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 26 Mars , 2007 får jag inte skriva när jakko-skotten-räkan får frispel och gör polisanmälan för att ngn gör tjugo inlägg i rask takt o se det roliga i det menar du? FAKTUM ÄR att jag tyckte det var skitkul!!!1 Med tanke på Jakkos historia här menar jag!!Och det var fler än mig som såg det roliga!! Lite sossetänk tycker jag...angående om jag är här på nåder vet jag inte, snacka med Dick eller Janne om det, inget jag vet i alla fall. Du avgick väl av ngn luddig anledning du med härifrån?? men du verkar vara tbx du med.... Som det är nu så verkar det som kritik av garderoben får er till frispel men när korken (läs rövarn ) satt här i flera månader o kritiserade Maringuiden i tron om att det var bra marknadsföring för garderoben....tycker du det är okidoki? *s* Ps skärp dig för fan !!!ds Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 Mars , 2007 Som sagt, saknar den gamla glade Steve. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 26 Mars , 2007 Jag var skitglad när jag startade denna tråd....är van med lite personliga påhopp...precis som det blivit...men va fan...lik förbannat är jag fortfarande skitglad!!! Sticker man ut hakan får man stå pall när det blåser...och särskilt konflikträdd har jag aldrig varit heller...det kanske flera borde tänka på när dom själva sticker ut hakan som typ StigH ocd du terrafobica....för vad jag vet har jag aldrig haft några konflikter med ngn av er...faktum är att jag vet inte ens vet vem stigh är...tror aldrig ens jag sett hans namn här innan...så man undrar ju varför ni tog åt er i en tråd som inte ens rörde er? Ngn garderobisk stolthet som fick en törn? Äh....svara inte på den frågan...har inte utbildning inom vårdfacket ändå så jag kan inte vara behjälplig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Mars , 2007 nån anhållen ännu? Brottsrubicering: För många inlägg på Jackos forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 5 December , 2009 varför jag inte är här på mg så ofta beror på att när jag läser citatet som finns med här är oläsbart.... fan skaffa båt och bli mänskliga ni som håller på...Σαφώς είναι πιο εξοικειωμένοι με πέντε ή έξι μέλη ....Λοιπόν ο λόγος που θα προστεθούν σε αυτό το post ήταν να δείξει πόσο συνεπής ήταν πέρυσι, όταν έγραψε ένα NGN 20 εγγραφές με ταχείς ρυθμούς .... λίγο ειρωνεία medtanke το καπάκι-γαρίδες-Jakko δικαίωμα ....;Κορκ και πέρασε αρκετούς μήνες με μηνύματα σχετικά με το σχεδιασμό MG Φόρουμ χαρακτηριστικά κλπ πριν είχε απαγορευθεί.Έτσι δεν μπορώ να βοηθήσει που οι ίδιοι fördummar ... μπορεί να τους χειριστεί τόσο πολύ ωραία ....Διαφορετικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με ορισμένα μέλη εκεί ή είσαι σέρφινγκ ... δεν ήταν αυτό που η θέση ήταν περίπου. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 December , 2009 Och hur tänker man när man drar igång en sån här gammal tråd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 5 December , 2009 åh shit vad du har rätt ...kanske skulle kolla när den sist var kommenterad sorry faan börja bli siffer blind på gamla dagar...för att svara dig ...ente ett skit uppenbart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 December , 2009 Du kanske innerst inne var på gnabbhumör, det händer mig titt som tätt oxå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser