Lamon 1 Postad 21 Mars , 2007 Kan ni nämna tre bra saker man bör ha förvarat i kölsvinet... Tänk på att det måste vara bra saker !!??!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Mars , 2007 Sprit Vin Öl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 22 Mars , 2007 Måste vara tre skeppsmaskar då, eftersom kölsvinet är den Balk som är fäst invändigt ovanpå kölen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 22 Mars , 2007 Bärs Hööörrerr o Bränjack Klarar man sig långt Hick på.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Mars , 2007 Har jag 3 kölsvin då ? får väl döpa dem till Knatte, Fnatte och Tjatte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Mars , 2007 Eller till Dessin, Nissed och Dissen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Mars , 2007 skotten-räkan-jakko är mitt tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 24 Mars , 2007 glas , is o färdigblandad grogg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 26 Mars , 2007 Blä.... har jag i kylen men tre backar öl får jag ner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 3 April , 2007 En polare och två backar öl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 April , 2007 tråden gällde tre saker som är bra att ha i kölsvinet Stackars polare, eller vilken tur denne har som är polare med dig som får ligga där och sleva i sig två backar öl i kölsvinet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 5 April , 2007 3st.MÄN.1 som kommer på inkallning.1,som lagar maten.1,som sköter navigeringen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 5 April , 2007 Tror du inte polaren är bara nödlösning när raggningen misslyckats efter att ha klämt 2 backar öl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 6 April , 2007 Okej okej.Jag glömde säga att min polare är en brutta som har åtrå till mig, och INTE mina öl... Så de så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 6 April , 2007 Jo men det var fortfarande tre saker i kölsvinet så bruden får väl ligga där jämte dina två backar och värma dom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 8 April , 2007 Jaha. Då gör vi såhär. Bruttan ligger på fördäck, endast iklädd,(vad hon har på sig får ni hitta på själva, men jag vet) I kölsvinet har jag: Två backar öl och ...... Ja, det får ni gissa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 April , 2007 Hahaha vad du slingrar dig. Du kan få göra min deklaration i år så att jag kan dra mig tillbaka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 13 April , 2007 Du har inte definerat vad bra saker är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 April , 2007 Lite fantasi får man ha själv, tråden ligger på dösnack... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 10 Maj , 2007 SpritKondomerSeptitanken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Maj , 2007 Kondomerna i kölsvinet?? Va fan tog fantasin vägen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 10 Maj , 2007 han kanske ska använda dem efter några huttar och när lusten faller på att röra runt lite i septitankern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 11 Maj , 2007 Jag har ett jävla stort kölsvin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 Maj , 2007 Kölsvinet börjar från durken och går neråt, inte från hakan på ägaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 Maj , 2007 Kärt barn har många namn sägs det, är det frun som namn gett apparaten tros? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser