Gäst anemos Postad 22 Mars , 2007 Vad kul, då är jag inte ensam ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 22 Mars , 2007 Kul att vi fick se det. Är det riktigt Ek i luckorna bakom dig eller bara fanér? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 22 Mars , 2007 Kul att vi fick se det. Är det riktigt Ek i luckorna bakom dig eller bara fanér? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Mars , 2007 Hallå eller.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 April , 2007 Var är Arvo? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 23 April , 2007 Det är fönster ut mot gatan. Baren ligger i Linnestaden i Göteborg. Så det är inte ek utan typ målad furu från 1900 talets början. Det är inte en båt även om det gungar ibland :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 24 April , 2007 17 722 07-04-19 21:32 av stavhammar ?? HAR stavhammar varit inne med komment, men tagit bort ?? Alttså: 07-04-19 21:32 av stavhammar Det syns inte ny på tråden, utan detta är copy innan jag skrev ! Anomosera eller Stavhammarsera ett nytt begrepp på MG !! Senast ändrad av anemos | 24 april 2007 | 17:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 24 April , 2007 Här ser ni vad Anemos har varit med om bla. ! Hämtad från en anna tråd ! Här har du ett dragrdon i ur och skur ! på skogig mark, ja var som helst, drar vad som helst ! Kan köpas billigft på Armèn överskåttlager ! S81 Stritsvagn. Den väger ju bara 50 ton. Denna lilla vagn har jag kört och skytit med i Ravlunda ! BOM, BOM, villka smällar !! i lumpen. Varit en sk.Gruppshef för Gyromekaniker och radio mekaniker, för denna lilla kärra P4 Skövde ! Hoppas att bilden är riktig. Ja det var ju mer än 50 år tillbaka, herregud ! Mycket fin kärra, vi var i Tommelilla och raggade brudan med denna lilla kärra !! 5 växlar fram, 3 växlar back. Plats för 4, och 4 brudar ! (Det finnes en Armè rapport om detta ) Och om underteknads P1800, (Volvo Helgonbil,som väl, i Armèns bilkolon !) Senast ändrad av anemos | 24 april 2007 | 18:53 Senast ändrad av anemos | 24 april 2007 | 18:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser