Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Stevemedselcon skrev: det var kanske inte så här jag hade tänkt mig utvecklingen i denna tråd..... Flipper: Ärligt talat, hade du förväntat dig något annat? Det hade jag inte kunnat förvänta mig. NU ÄR DET BARA FLIPPER SOM ÄR DEN SISTA MOHIKANEN SOM BÖRS FLÅS OCH STEKAS I TJÄRA; INNAN MAN KAN RÖKA FREDSPIPA !!!!! KANSKE MG KAN HJÄLPA DIG. BE STENHAMMAR OM HJÄLP POJKEN !!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Har inte Senhammar MG, sakt till dig att du bör lägga av ! Du MÅSTE FÖRSTÅ VÄNNEN, DU MÅSTE SLUTA NU !!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Känner du iget ett av dina inlägg på någon tråd Citat av Flipper_501_HT : Bara lungn Steve, snart dyker det upp en killer som dödar tråden. Kommer du ihåg detta ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Berätta litet här på tråden om dig, kanske du blir en riktig vän här på trådarna ! Flipper_510_HT (Kommendör av 1. graden) Antal inlägg: 479 Medlem: 2006-06-10 Det vor kul att lära känna dig ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Återigen, jag bär ingen agg mot dig, om vi bara kunde vara som vanligt folk på MG ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Ja, du oxo där !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 SÅ, om det inte uppenbarar sig mer kandidater på arenan, så ber jag dommaren att avsluta kvällen omgång. Det var inte riktigt oavgjort, för ni var ju flera, mot mig. Mot en, så voro det 1:1, men eftersom ni var minst 3 emot mig ! Så säger domaren att Anemos vann med 3:1 i kvällens match. I morgon nya puckar och nya kort ! God natt mina herrar, och tack för en god kämpanda !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 Mars , 2007 Du, vara som vanligt folk? Fan trot.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 20 Mars , 2007 med de slutorden måste man ju bara utse dig till kvällens vinnare av Lets Dance Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Mars , 2007 Tror faktiskt aldrig jag sett ngt liknande på Maringuiden...o då har jag ändå varit med om en hel del här... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Mars , 2007 Mycket märkligt att Korken och Lamon har blivit bannade när man läser alla Anemos inlägg. Kan knappt tro att det är sant. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 Mars , 2007 Det blir ju i alla fall inte långtråkigt så länge Arvo är här.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Mars , 2007 Jag tycker att gränsen är nådd nu. Det var kul i början, men nu är jag jävligt trött på Gubben! H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 20 Mars , 2007 Sanningen är nog den att han är duktig säljare av lösnummer, dvs. besöksstatistik på MG. Tyvärr! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Nu är det fråga om lösnummer bara, så länge ni tyck tycka det är roligt. Inte för att jag vill roa er, men på grund av er begäran. Men är det inte så här på MG, ju mer lösnummer så blir mann en HEDERSGÄST ! Jag har fullt jobbat tillfredsställa er demand !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Ingen har bett dig att blanda dig i detta HA ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Där ser mann, återigen !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Ökar inte besöksstatistiken på grund av er, jag kan inte ta på mig en sån ära. Men i villket fall som helst, det är ju bra, som någon sade det !! Då får MG sälja mer av sina produkter, bla, era intelligenta inlägg, det är väl bra !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Världen är underlig och orättvis, det har jag alltid pläderat. Så är det tyvärr nu och på MG. Men alla får väl försöka vara försiktiga i vad dom blandar sig med. Har mann inte lärt sig detta, eller mamma har missat att lära ut. Så är det bara att skaffa sig erfarenhet per egna misstag ! Eller som igelkotten kröp ner från rotborsten, och lärde sig av erfarenheten ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 20 Mars , 2007 Lex anemos kallas den, och har trätt i kraft idag !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 21 Mars , 2007 Det kostar mer tid (pengar) på att hålla ordning. Har rensat tråden som ju faktiskt började bra. Har tagit berörd person i örat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 21 Mars , 2007 Jag ser att du fått internet i jaktstugan nu. Då kan du ju passa på och delge oss lite av alla dina eskapader. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 Mars , 2007 Sköt dig själv bara och lämna mig ifred! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Mars , 2007 Bry dig inte anemos, ibland är det bäst för fredens skull att inte vilja ha sista ordet, om du ignorerar en del av inläggen på MG så känns det nog bättre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 Mars , 2007 Hej ! Där har du fullt rätt i ! Hoppas det håller sig så här ! Jag är inte den som går och gömmer mig under bordet, även om det stormar 25m/s eller mer, spelan tråden ut, även om det blir en bitter end, men hittills har jag kommit upp til ytan ! I sånna här stormar måste mann vara flexibel och inte långsinnig ! Fick tyvärr köra hem från stugan igår, för vattenpumpen hade frusit sönder under vintern. Utan vatten är det inte kul att sauna ! Har skaffat en ny pump, och i morgon, hoppas jag få vatten till saunan Det är en timmes körning, åt båda hållen, härifrån kusten ! Ibland kör jag bara fram och tillbaka, samma dag. För det tar ett tag att ved-elda stugan varm för övernattning, åtmindstånde när det har varit minus, 20-30 grader. Nu är ingen problen, det börjar våras bland bergen, nä, det är bara skog omkring ! Senast ändrad av anemos | 22 mars 2007 | 15:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 Mars , 2007 Här på bild ser ni min Jakthund och Skeppshund! Hans döpta namn är: Don Carlos, Prinssimo de Espania. Eller här hemma bara Kalle Kalle är född på Gran Canaria, och Spansk medborgare, med EU pass ! Mönstrade på som skeppshund i Las Palmas i höst. Kalle är nu 7 månader gammal, och älskar att springa efter alla fåglar han ser, vet inte vad det blir av honom när han blir stor ! Annars en älsvärd varelse ! Senast ändrad av anemos | 23 mars 2007 | 11:57 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 Mars , 2007 Fan ochså att det inte går att redigera stavfel. DÄR HAR MG GJORT EN MISS. SVÅRARBETAT. ATT FINA FUNKTIONER HAR TAGITS BORT. Säj för tusan inte att det är på grund av mig. EN SÅ VIKTIG PERSON PÅ MG ÄR JAG VÄL INTE ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 Mars , 2007 Mann undrar ibland, säkert inte bara jag, villka är dessa som man diskuterar med, villka är dom, hur ser dom ut, och innerst-inne vad tänker dom ! På den sista frågan får vi säkert inget svar på, inte ens med sin bästa vän, sin flikvän eller fru ! Detta forum är ett anonymt forom, dess regler skall man ochså respektera. Dom som avslöjar sitt ansikte, får mann inte heller missbruka ! Nå ja, tänkte sätta in en bild på mig själv, i alla fall ! (Om det nu är överhuvud taget intressant ?) Man måste alltig ha fair play i livet, vad mann än gjör ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 22 Mars , 2007 Men detta var en bra ide. Detta är i alla fall jag i min andra miljö :-) Baren! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser