BoatBruce 15 Postad 19 Mars , 2007 Hej! Kolla här vad jag hittade i Garderoben. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 Mars , 2007 Skrivet av Dessin jag backar inte när det smäller, jag tänker inte tolerera något sådant heller. Jag har gjort en utomordentligt bra insats på maringuiden, i mail har jag fått beröm från både admin på MG plus många medlemmar för mina hedervärda insatser, och jag tänker även här bidra med mitt kunnande både för båtlivet som för olika funktioner i forumet. Hoppas vi kan göra någet gemensamt ? Senast ändrad av Markus_R | 19 mars 2007 | 10:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 19 Mars , 2007 Och? Ni två osams eller varför detta småbarnsbeteende? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 19 Mars , 2007 Hej, mycket märkligt då jag inte har registrerat mig på Garderoben, det kan väl inte vara så att du själv har skrivit inlägget? Det är väl någon som tycker att det är roligt. Mvh Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Mars , 2007 oppsan då! Det var intressant Skotten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 Mars , 2007 Om du läser hans inlägg som han har gjort i 2 veckor snart så förstår du nog vad jag menar. Jag är inte osams med honom vad jag vet. (kanske blir det, nu vad vet jag) Men blev lite förvånad med vad jag läste. Borde jag inte ha blivit det? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 Mars , 2007 Jag är reggad på Garderoben oxå. Men inte som Dessin. Så jag har inte skrivit några inlägg där i ditt namn. Så du menar att någon Reggat sig där i ditt nick för att skapa konflikter? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Mars , 2007 själv blev jag väldigt glad då jag för ett ögonblick i min villfarelse trodde han rest vidare ut i cyberrymden... nu ska jag försöka hitta dessa hedersvärda insatser bara.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 Mars , 2007 xxxxxxxxxxx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 19 Mars , 2007 xyyyxxxxzzzxxxxx? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Mars , 2007 DDDDDDDDDDDDDDZZZZZZZZZZZZZ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Mars , 2007 Har sökt hela natten, hitta 0,00... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser