Jennifer 0 Postad 18 Mars , 2007 Är det någon som kan tipsa mig om vart jag kan vända mig om jag vill ut på ett riktigt seglingsäventyr? Antingen som paying crew eller som vanlig besättning? Vill ut och segla i höst 2007 under ett par månader...byta ut stortstadsstressen mot min dröm..(= /Jennifer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
asloke 0 Postad 18 Mars , 2007 Ja vänta tills jag har köpt en båt om någon vecka, ska bara tränings segla lite och lära mej navigera lite basiq, sen raka vägen till medelhavet men jag tar inget ansvar för ditt liv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wesslan84 0 Postad 27 Mars , 2007 Tjo,,Jag och polaren ska segla till Medelhavet under sommaren/hösten. Vi är självklart intreserade av en betalande passagerare men absolut inte så lång tid som du är intreserad av .Du kan ju kolla in våran hemsida senare... Den ska bara uppdateras innan vi ofentliggör den. Men håll utkik så kommer jag snart att lägga ut en länk. MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johagrim 0 Postad 4 April , 2007 Hej! Jag ska segla till Kanarieöarna med min vega! Startar i Juni och beräknar vara framme i början av november, rutter och stopp kan du se på resedagboken.se Johans logg heter min sida. Har båten i sjön nu i södertälje, så man kan ta några provseglatser först!! MVH Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser