Gå till innehåll
söndag 12 januari 2025
Janne

Skärpning

Rekommendera Poster

Lägg av med antydningar om andra medlemmars sexuella läggning eller påhopp om kriminell verksamhet.

Detta får ni diskutera någon annanstans.

Senast ändrad av Janne | 18 mars 2007 | 10:54

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag har suttit i bakgrunden och följt utvecklingen de senaste veckorna och har väldigt svårt att hålla mig för skatt. admins totala oförmåga att reda ut vad som gäller och inte gäller här på detta forum. som stavadmin påpekade i nåt inlägg jag rensar på obetald tid. för fan, stäng forumet under icke kontorstid då om ni inte klarar av att sköta det!

jag är förundrad över att ingen har bannats i dessa bråk som varit. jag har fått två korkar botrtagna för grejer som om man jämför var rena bagatellsaker.

fast det klart, bannar ni de som tjafsar stänger niu ju ute nästan hälften av de mest aktiva på detta forum vilket inte är gynnsamt för den säljande statistiken...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nä så länge Steve håller sig i skinnet och inte hoppar på mig så låter jag bli, gäller förövrig ett par till på forumet.

Mvh Dessin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej och godmorgon, nej jag hoppar inte på dig bara för att jag nämner ett av dina namn Steve (eller vad det nu var du hette)

Mvh Dessin

post-24092-1394234968,6682_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är lite lustigt för att jag vet var Skotten bor.

Och jag vet var Steve bor.

Inte på samma ställe.

H/M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Joo det e ju en tanke. Eller ta ut lön. Eller så slutas det skrivas så inihelvete mycket skit som kommer vissa tider. Men vad vet jag..

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...