Janne 0 Postad 18 Mars , 2007 Lägg av med antydningar om andra medlemmars sexuella läggning eller påhopp om kriminell verksamhet. Detta får ni diskutera någon annanstans. Senast ändrad av Janne | 18 mars 2007 | 10:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 18 Mars , 2007 jag har suttit i bakgrunden och följt utvecklingen de senaste veckorna och har väldigt svårt att hålla mig för skatt. admins totala oförmåga att reda ut vad som gäller och inte gäller här på detta forum. som stavadmin påpekade i nåt inlägg jag rensar på obetald tid. för fan, stäng forumet under icke kontorstid då om ni inte klarar av att sköta det! jag är förundrad över att ingen har bannats i dessa bråk som varit. jag har fått två korkar botrtagna för grejer som om man jämför var rena bagatellsaker. fast det klart, bannar ni de som tjafsar stänger niu ju ute nästan hälften av de mest aktiva på detta forum vilket inte är gynnsamt för den säljande statistiken... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Mars , 2007 Det låter bra detta, nu kanske man kan få slippa dessa ideliga påhopp av vissa personer framöver! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 19 Mars , 2007 Kan inte annat än att hålla med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 Mars , 2007 Ny vecka = Nytt Krig eller? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 19 Mars , 2007 Nä så länge Steve håller sig i skinnet och inte hoppar på mig så låter jag bli, gäller förövrig ett par till på forumet. Mvh Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Mars , 2007 Och där började han veckan med att ge sig på mig igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 19 Mars , 2007 Hej och godmorgon, nej jag hoppar inte på dig bara för att jag nämner ett av dina namn Steve (eller vad det nu var du hette) Mvh Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 Mars , 2007 Det är lite lustigt för att jag vet var Skotten bor. Och jag vet var Steve bor. Inte på samma ställe. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Mars , 2007 Kunskap är ingen tyngd stor att bära, tyvärr är vissa lata och vill inget bära. Hälsningar Skotten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 19 Mars , 2007 Joo det e ju en tanke. Eller ta ut lön. Eller så slutas det skrivas så inihelvete mycket skit som kommer vissa tider. Men vad vet jag.. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser