ChristianI 0 Postad 18 Mars , 2007 Hej Har en Wallas 1880b i min Granade 27. Har hört att det skall finnas en firma på Öckerö eller Hönö som har reservdelar till gammla Wallas värmare. Någon som vet vad denna firma/person heter, tel nr???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 18 Mars , 2007 Är inte säker men det kan vara sjöström du tänker på. Kommer inte ihåg firma namnet, men jag kan kolla upp det och skriva det här. Jag vet att dom håller på med wallas värmare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kafka 0 Postad 18 Mars , 2007 Hej Det finns en som reparerar gamla wallasvärmare på Öckerö. Sjöströms & co tel 031-92 24 54 Hälsningar Tony Svensson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 18 Mars , 2007 Finns även en i Kungsbacka och jag hittade honom i telefonkatalogen som jag inte har tillgänglig just nu. Leta på hitta.se eller eniro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser