krickus 0 Postad 21 April , 2007 Det var det sista avsnittet, och nej, jag är inte stålt, dock anser jag att man som skärgårdsbo ska kunna ta sig hem från krogen/bekanta. Däremot var nöjestrippen med skotern korkad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
naruto 0 Postad 21 April , 2007 ok då vet jag det men är det du såm hålde på med håret på morgonen på kb Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krickus 0 Postad 21 April , 2007 Nej, det låter som att det är bög nisse du tänker på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 22 April , 2007 jaha, du är alltså KB killen med backslick ??? :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 22 April , 2007 (Vilken båt har ni) handlar tråden om! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagplasKE 0 Postad 22 April , 2007 Kustbevakningen är nog skyldig till mitt trasiga powertrim system på min höga rodd.. la i backen i 33 knop när jag såg att de riktade mätarn mot mig, hastighetsgränsen låg på 7... I alla fall Hr465 är en mkt trevlig motorbåt Senast ändrad av MagplasKE | 22 april 2007 | 13:56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 22 April , 2007 För att återgå till trådens ämne; jag har INGEN båt nu och det är trist. Man saknar ändå vårrustningen :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_swe 1 Postad 22 April , 2007 Havsfidra Nr363 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arnold_s 0 Postad 22 April , 2007 Har du vägarna förbi Skåne får du gärna hjälpa till att få våra båtar i ordning. Vet egentligen inte om det är sunt med 5 båtar i familjen men var sak har sin tid och också syfte... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser