xxxtreme 0 Postad 16 Mars , 2007 Nu börjar man känna att det börjar närma sig!dax att börja vårstäda o polera eventuellt byta lite delar.. visst är det underbart..MVH/ Maxum boats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 19 Mars , 2007 Hej Visst är det kanon! Var ute igår på mälaren första gången med nya båten, en sån frihet. Solen lyste bävrarna knaprade träd allt var fantastiskt. Sov som ett litet barn inatt. Ha det gott allihopa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 19 Mars , 2007 Blir det nån Maxum träff i sommar?? jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ante73 0 Postad 19 Mars , 2007 Har precis köpt en maxum 2400. Visste inte om att fanns träffar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 19 Mars , 2007 Det vet jag inte om det finns heller... Jag köpte min i september Men det skulle kanske va roligt.. annars kanske vi kan få va med SeaRay eller Bayliner klubbarna på nån träff.... Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xxxtreme 0 Postad 25 Mars , 2007 hadde varit mycket trevligt med en Maxum träff men tror vi är lite för få än så länge.. hoppas det dyker upp lite fler maxum båts ägare.. mvh/Magnus Senast ändrad av xxxtreme | 25 mars 2007 | 11:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 26 Mars , 2007 Sommaren kändes idag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seaspirit 0 Postad 11 April , 2007 Idag värmde solen när jag stod o slet somett djur för att få upp en dreglig glans i min vinröda Maxum 2100. Efter flera år av missar från företag o dålig kommunikation mellan vinterförvarare så har jag äntligen hunnit Polera o fixa med den. Nu är det bara att jag måste börja med det invändiga. lite oljebyte o fixa ordning på microbrytaren.. Hoppas vi ses på sjön snart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kotteking 0 Postad 25 April , 2007 Har också köpt en Maxum 2400 SE -07 som jag får levererad runt 17 maj. Gissa om man längtar... Har tidigare haft en Flipper 535 styrpulpet, så detta ska bli superspännande. Hoppas bara att vi har valt rätt båt med bra kvalitet. Men....det återstår att se! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser