LillRakan 0 Postad 22 Mars , 2007 anemos och stavhammar har stake!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 22 Mars , 2007 hahahahaha switch on switch off Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 22 Mars , 2007 Jag är iallafall inte Steve! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Mars , 2007 Ha det här blev ju bättre än väntat, så vem är inte Jacko??? Och vem har slagit hans inläggrekord på tid? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 22 Mars , 2007 2 räkor plötsligt och i samma tråd och som inte har synts tillsammans på länge och den ene dök bara upp rätt och slätt för att försvara sig, eller försöka att vända på det. Kanske kan bli till en pensionsgrundande plåt som det stod i en viss tråd och kan man köra med lite av varje så kan man köra med andra valser åxå. Och man kan krocka med borden oxå och bli invalid för det är olika färdriktningar på dessa och vid en sådan olycka så kan man spela sig till en förtidspension va det visst någon som sa. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Mars , 2007 Väntar med spänning! Kommer självaste Räkan att dyk upp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 22 Mars , 2007 Jag är inte KarlVanHeinkel för han åkte vilse i sin Selco 2a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Mars , 2007 kul!! Så lätt fick man in fýra garderobiärer på forumet!! Fyra...hrmmm...det innebär ju att ALLA garderobiärer var här!! fasen...full pott alltså.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 23 Mars , 2007 Garderobiärer ? Klassindelning - relaterat till fack ? Nja jag är här jämt och nu såg jag ett riktigt klavertramp och när man ser det så är det bara att hugga som sagt va för bästa försvar är ju anfall. Är ju lite, eller har ju blivit lite av det där på forumen och som bedrivs av några att ställa till kaos och oreda, vilket är relaterat till låg nivå. I detta hoppandet mellan forumen med olika Nick skadar inte bara den som kör med en massa Nick, utan det skadar dom som vill vara seriösa innom rimlighetens gränser. Att man sedan får löjliga påhopp om sin värk m.m. efter det att det där fruntimmret dammade in i min bil med 100 knyck gör inte saken bättre, utan det bygger på en sorts... finns många namn på det. Någon ilska är det inte jag har mot vederbörande, utan man undrar hur och varför vissa beter sig som dom gör. Har man aggresioner mot någon, så tycker jag att man mailar till varandra och bestämmer tid och plats för uppgörelse i stället för att det blir oreda på alla håll. Här på guiden har dom sitt egna lilla helvete med att hålla reda på allt som förekommer och så ska det inte vara och att det sedan smittar av sig i andra forum gagnar ingen. Jag har som sagt bara ett Nicknamn, men kan skaffa hur många jag vill och har jag det behovet, så har jag något att dölja. Jag har regat mig på olika forum under åren under samma namn, utom ett och där tog jag mitt dopnamn som Nick. Jag tycker att vi slutar att knallar runt på forumen och uppträder med massa olika Nick, så är allt frid och fröjd och då uppstår inte detta med garderossnubbar eller guidare eller vad fan det nu blir. Alla kommer att känna sig välkommna på alla forum om inte vissa hetsjakter uppstår och det här med att mötas och göra upp saker och ting, kan kanske sluta, eller börja med en kopp kaffe eller att det slutar med att man blir värdens bästa vänner ... vad vet jag. En sak vet jag, att det gagnar ingen i forumen, eller medlemmarna i forumen .... inte bra som sagt. Jag har tidigare nämnt att jag är på olika forum och skriver och att jag befinner mycket på Maringarderoben, beror på att där saknas detta kiv och liv som förekommer här. Där kommer det som jag från detta forum och skriver och blir inte beskyllda för något och det gäller även annat forum. Det är enbart här som påhopp görs och detta skapar otrivsel. Det som nu hände på Maringarderoben är ju inte trevligt och trakasierna från dessa Nick som kommer ifarandes för att förstöra för en eller flera personer i ett annat forum och på detta sätt djävlas med medlemmar i Maringarderoben som också är medlemmar här på Maringuiden. Tråkigt det här måste jag säga och många blev glada att Dösnack öppnades igen för här är det ju fritt att skriva som man vill och jag tror att dom som förestår Maringuiden släppte detta för att medlemmar skulle ha en rolig sida där allt skoj kunde läggas och där dom slapp ingripa. Som det är här i vissa fall så får dom radera stup i ett... varför ??? Jo dom kan inte, eller vill inte släppa Dösnack fritt då vissa intriger jämt uppstår och att medlemmar kallar varandra för Bögar m.m. gör inte saken bättre. Man kan förstå att det inte är roligt att bli kallad för Bög om man inte har den läggningen och jag tror inte heller att den som nu är Bög tycker det är roligt att bli kallad för detta på en officiell plats som ett forum. Tänk om lite nu alla, för vi har fått förtroendet av Maringuiden att härja på dösnack så kan vi väl försöka att sluta med djäkelskap. Ingen reklam. Om man jämför med garderoben, så behöver inte admin jaga oseriösa eller medlemmar som är dumma mot varandra utan där råder det fred och ingen gör något elakt mot den andra och det är det här jag inte förstår. Det som admin får göra där, är det samma som här och då banna eller varna personen som i vissa fall utstuderat gör jäkelskap. Ovanstående om att det inte är någon reklam, baserars på att man kan inte prata i halva meningar och om man ska jämföra så måste namnen komma fram och då är det ingen gissningstävling och att namnen nämns är ju för att det är ju inte första gången som man blir påhoppad som garderobinär av flera på detta forum. Såg här uppe Jag är inte Steve Jag är inte KarlVinkel och jag får lägga till att jag är inte Beavern eller någon annan utan bara rätt och slätt Orven. Ni får tolka det här på bästa sätt och sedan så får vi se hur länge det tar innan någon är så dum, att han svarar upp mot det här. Mvh/Orven som gillar lite skämt (inte skämt så det luktar fan) och kul. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Mars , 2007 vad är detta? En gråt ut tråd från garderoben eller vad??? Hur fan ska vi som häckar på guiden veta vad som försiggår i garderoben? Eller utgår du bara ifrån att alla som brukar logga på här är oxå i garderoben?? och det där med en massa olika nick...du får mig att garva ganska mycket...så du anser korken-jakko-räkan o gud fan vet allt vad dessa garderobiärer kallar sig här på guiden har ett gott syfte med inläggen då? Maringuiden verkade inte tycka det i alla fall...eftersom både korken 1 och 2 raderades...o räkan oxå om jag minns rätt... Så knalla hem till garderoben o sopa rent framför egen dörr...sen kan du komma tbx o röka fredspipa. Inte för den skull att jag anklagar dig för att ha flera nick överhuvudtaget men det finns ju en hel del från det forumet som skaffar sig nya och fler nick fortare än dom byter kalsonger. Snacka med dom, du vet väl vilka dom damerna är för några. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Mars , 2007 o där dök en ovetande jakko upp som gubben i lådan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Mars , 2007 Eller så dök potthjärnan upp och kallade sig Dissen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 30 Mars , 2007 Sitter och funderar om hur kul Steve, Flipper och Westfjord har med varandra när dom nu är ensamma på forumet? Synd bara att Stavhammar ignorerar de mail han har fått av mig, men huvudsaken är väl att medlemsantalet hålls uppe..... Ha det bra så syns vi någon annanstans, så grabbarna får hålla låda ifred! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Mars , 2007 Jag ger sällan uttryck för hur andra känner det, men nu kan jag inte hålla mig, vi kommer inte att sakna dig! Jag förstår att den intellektuella nivån blev dig övermäktig. Senast ändrad av Westfjord26 | 30 mars 2007 | 22:03 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 5 April , 2007 Men va gullig du är, tagit fram ett lexikon och letat fram orden övermäktig och intellektuell! Det är sällan man ser en pajas engagera sig så mycket!!! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 April , 2007 Och det tog 6 dagar för dig att slå upp dessa ord, det talar för sig själv! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 8 April , 2007 sitter vid datorn och kollar runt på marin guiden, samtidigt som jag väntar på tårtan.... Skulle bestämt vara polkagris... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 15 Maj , 2007 Ska nyss gå till skolan men är hälldre inne på maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Maj , 2007 Det är viktigt att gå till skolan, där lär man sig att stava t.ex.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wilderwein 2 Postad 6 Juni , 2007 Hehe den var riktigt bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 6 Juni , 2007 Nyss hemkommen från en heldag 21.5 grader vid stranden och 17 ute på djupet men till helgen ska det bli molnfritt och ingen vind så då börjar badsäsongen nog på allvar. OCH för en gång skull fick även jag motorstrul, orkar knappt tänka på varför och inte heller besvära medlemmarna med någon teoretisk felsökning men ni ser livet är rättvist alla ska ha lite jävligtheter ibland och idag var det min tur. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Juni , 2007 slumpvis fakta om mig...tja...jag är nykter! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Juni , 2007 Vad nu då? Har du gått och blivit pingstvän? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Juni , 2007 jag är vän med alla storhelger!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dara 0 Postad 21 Juni , 2007 jag e också nykter, men inte länge till......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 24 Juni , 2007 just nu sitter jag och tittar på blocket efter en *ny* båt, eftersom min förra motor gick sönder så det var bara att sälja skiten och leta ny. som tur var så fick jag ut lika mycket som jag gav för båten fast den var defekt. Hadde ni nån bra midsommar då?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nutshell 1 Postad 5 Juli , 2007 Just nu gör jag ingenting för jag är på jobbet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 5 Juli , 2007 Va! Slappa brukar jag göra hemma. När jag är på jobbet surfar jag på gajden och tar en svängom i garderoben. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
velum_navia 46 Postad 22 Juli , 2007 Surfar på MG å svär för att jag inte kunde åka i väg å hämta min båt. Men denna sommar verkar regna bort på västkusten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser