Dessin 0 Postad 16 Mars , 2007 Jag börjar! Jag dricker en kopp kaffe just nu samtidigt som jag surfar på MG och drömmer om att lunchdubbeln ska gå in! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 Mars , 2007 Kom precis hem o kikar runt lite på MG. Ska snart köra iväg till kapellkillen som ska fixa nya rutor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Mars , 2007 kaffet färdigdrukit lillen klättrande över tangentbordet....ÈÆÑ ÞÑÑÊ ÝÊÇÉ åäÏíÉ ÃáÇ ÊÌÚá ÇáãæÊ íÞÝ ÍÇÆáÇ Ïæä ÇÑÊÈÇØåãÇ æÃÕÑÊ Úáì ÇÌÑÇÁ ãÑÇÓã ÍÝá ÒÝÇÝ ßÇãá Úáì ÌËÉ ÎØíÈåÇ ÞÈá ÏÞÇÆÞ ãä ÇÍÑÇÞ ÌËÊå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 16 Mars , 2007 Lunchdubbeln gick in, ska ut i varuautomaten och fira med en bulle! OT, Nikitalord, det där var ett av dom roligaste inlägg jag läst på länge!!!.SLUT OT. Senast ändrad av Dessin | 16 mars 2007 | 12:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 16 Mars , 2007 Nyss kommit hem med ett bagage fullt av skitiga galonisar, skall skriva ett protokoll från dagens möte sen blir det nog till att dra igång utegrillen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 16 Mars , 2007 dfetölkib bfjrua,shr ,mkihabbwhdhg nbdgwa å ä ndksaujwndks....Tyvärr är det inte alltid sååå roligt....Nu har min man klättrat färdigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 16 Mars , 2007 Och det där var mer info än jag ville ha!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Mars , 2007 Det var ju snabbt avklarat men kanske han lägger ner lite mer tid om du prövar något annat än att surfa under tiden, ta förslagsvis in spännande talbok, funkar inte det så sätt lurarna på honom istället och han kommer att hålla ut flera kapitel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 16 Mars , 2007 Sitter och läser inslag och svarar på någon i bland samtidigt som datorn spelar önskemusik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 17 Mars , 2007 Väntar på att Jula ska öppna så jag kan åka dit och lämna tillbaka en cykelpump som endast pumpar däck med bilventil....Det har man ju på ungarnas cyklar, inte.! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 Mars , 2007 Sitter och läser Dessins inlägg och undrar, en cykelpump från Jula...kan det vara värt bensinpengarna att lämna tillbaks den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 Mars , 2007 Jag ska bara komme ner i varv efter lite morgonjympa, sen ska jag ner o skrapa botten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 17 Mars , 2007 Färdigäten frukost och skall ut och kasta skräp från uterummsbygge och sedan skapa nytt skräp från uterummsbygge som jag sedan får åka och kasta för att sedan skapa.......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 17 Mars , 2007 Åter från Jula, struntade i att köpa en annan cykelpump utan slog till med en kompressor istället. Ska fixa lillgrabbens dator nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 Mars , 2007 så bra! då slipper du handpumpa din babydoll!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 18 Mars , 2007 Fixar du datorn med kompresson??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Mars , 2007 Han blåser upp sig själv med kompressorn, ty han är forumets mest uppblåsta medlem! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 18 Mars , 2007 Ooops, förra blev OT. Sorry Slumpvisa fakta: 21.00 Sitter o lirar nätpoker. Ooops, det går bra 21.02 Ooops, nu går det mindre bra 21.07 Wohooo, nu är jag bara $998.040 från att bli pokermiljonär 21.08 Jäklar i min lilla baslåda va de snöar 21.09 Frugan kommer med en Bowmore och frågar varför jag svär 21.13 Nä fattas det $998 120. Uppfann just ett par nya svordomar 21.13.30 Usch, skriva o spela funkar inget vidare. Slutar plita här innan jag blir skyldig pengar Lunchdubbeln förresten: Är det 2 vunna All-In i rad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 18 Mars , 2007 Slutkörd efter har grejat med båten hela helgen. Skönt att det är måndag imorgon så man kan vila upp sig på jobbet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 21 Mars , 2007 Nej det kan man inte så nu är det slut med det. /edit Har raderat i tråden så att den fyller sitt ursprungliga syfte Senast ändrad av stavhammar | 21 mars 2007 | 12:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 Mars , 2007 så ngn fick respass ? Vem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 21 Mars , 2007 Inget respass ännu men om beteendet inte ändras så kommer det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 21 Mars , 2007 Jag sitter och går igenom dagens inlägg på MG (på obetald övertid). Ser att Stävhammar missade att radera ett inlägg (citerat) vid upprensningen av tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Mars , 2007 Sitter och ser hur lugnt det blev Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 21 Mars , 2007 Fråga: Nämn slumpvis valda fakta om dig själv. Varje gång man går in på tråden så förväntar man sig att någon ska ;;;; -jag är jacko, räkan med bröder,lamon, tina. mmm vilken syn det skulle bli om någon vågade träda fram. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 21 Mars , 2007 Träda fram ??? På vilket sätt då menar du ?? Ska jag sätta ut en bild på mig ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Mars , 2007 Bespara oss detta Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 22 Mars , 2007 våga var det ja...det krävs lite stake för det...o det har väl inte dom .... fast det är väl onödigt av garderobiärerna att krypa ut...låt dom vara i sin lilla garderob så mår dom nog mycket bättre....o vi med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Mars , 2007 I trådenbredvid har man börjat vika ut sig i stor skala, Stävhammar, anemos och hunden. Så sött. Steve jag väntar på en bild på dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser