Thunberg_jr 0 Postad 15 Mars , 2007 hejsan. Jag älskar att fiska öring. och jag undrar om det är samma mått i år som förra året. (45cm) Visst e de svårt att få men e man bara vid rätt ställa vid rätt tidpunkt så smäller de Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 15 Mars , 2007 45cm? Var fiskar du då? I Vänern har vi 60cm som minimått, o dom är ju inte mkt störe än 2,5kg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 15 Mars , 2007 Minimimått på Öring i Vättern är 50 cm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 15 Mars , 2007 Huga, är inte det barnarov? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 15 Mars , 2007 Jag har lagt i min båt i havet nu, har mest varit i sjöar innan. Nån som provat att fiska havsöring från båt i havet. Kasta eller trolla? Vad på isf? Har båten på Öckerö. Kan det finnas nåt intressant i närheten? Det borde väl vara lite havsöringdax snart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 16 Mars , 2007 Ja, vad sägs om 1/4? skitfiske på er/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 16 Mars , 2007 Nu är det snart premiär !! Bara att hämta spöt och några viking-herring drag. Dags att fiska. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 17 Mars , 2007 1 april är jag i Nice med 5 tjejer. Skit också! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 3 April , 2007 Ja nu har premiären varit. Jag fick 3 stycke men ingen höll måttet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
eriber 0 Postad 27 April , 2007 fiskar på väst kusten och här är det gott om öring i år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 30 April , 2007 Är det nån här som trollar efter havsöring? Jag har kastat efter havsöring och trollat i insjöarna, men aldrig provat att trolla efter havsöring. Erfarenhet och tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingen 0 Postad 1 Maj , 2007 Kolla RegalMarins sida där finns det massor med tips, Trollingskola!. WWW.Regalmarin.se Skall själv ut idag 1/5 på en runda runt Hanö och fiska Torsk och köra lite Trolling.Får se om de stora har kommit in, Det har rapporterats bra fångster från Simrishamsområde. WWW.Simrishamnstrolling.se Mvh. Inge A / Uttern 7000 Senast ändrad av Ingen | 01 maj 2007 | 05:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 30 Maj , 2007 45 Cm på västkusten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser