Lamon 1 Postad 15 Mars , 2007 Ska man sattsa på högfartsdäck till båtupptagningsvagnen eller räcker det med regumerade ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Mars , 2007 varför ska du ha en vagn=???? det är ju klimakteriförändringar på gång...jag menar klimat...tänkte på dessin just nu...sorry...så snart är det varmt året om!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Mars , 2007 Ska du dra trailern efter din buss så är det nog högfartsdäck som gäller. Är det föresten sant att du backar hela vägen ner till hamnen? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Mars , 2007 Backar ???? På dom bilar jag har haft så finns det även växlar för att köra den framåt !!! Backar du till Jkpg ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Mars , 2007 Oops! Då blandade jag ihop dig med ngn annan. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 15 Mars , 2007 Kör med formel ett däck, d gör jag kan ju gå fort ner till rampen så här på vårkanten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 3 April , 2007 Räknas blankslitna sommardäck, som formell 1 däck?Isåfall vet jag en som har det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 April , 2007 Inga alls, ta bara tomma fälgar och linda eltejp till den dimension du vill ha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 4 April , 2007 Satsa på rediga högfartsdäck så kan vi tävla till MG träffen i sommar. Sist till sjösättning bjuder på en öl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 4 April , 2007 Ska man sattsa på högfartsdäck Vad säger frugan om du satsar där??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser