Walle16 0 Postad 15 Mars , 2007 Nån som kan ge mig ett tips på bra medel för putsning av en plastbåt. Tänkte först tvätta sen putsa, därefter vaxa. Snälla ge mig ett bra tips, har polermaskin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Mars , 2007 autosol funkar bra, sen kan du vaxa o sen ngn polish, själv använder jag samma vax o polish som till bilen, o det har funkat bra än så länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Walle16 0 Postad 15 Mars , 2007 Vilken tågordning ska jag göra det? Vaxa först?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Mars , 2007 Jag kör oxå Autosol och sen Vax, fungerar kanon. Däremot så har jag några gula fläckar på gelcoaten och det har jag hört att man kan använda Oxalsyra till. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kpmb 0 Postad 15 Mars , 2007 Finns kombipolish att köpa om man vill göra det enklare. Både rubbar och polerar ytan. Dock inte sagt att det är bättre än ovanstående alternativ. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Mars , 2007 Autosol funkar kanon. Även på plexirutor som är repiga... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bogus 3 Postad 15 Mars , 2007 Jag har hört talas om att man ska spraya med vatten samtidigt som man polerar med autosol. Är det någon som har provat och kan förklara vad som menas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Mars , 2007 du kan blanda i lite vatten med autosolen o röra ihop det innan påstrykning...av ngn anledning gör en del så...varför vet jag inte...troligtvis rädda om ytan..men då kan man lika köpa ngn annan rubbing som är skonsammare eller mera svårarbetad...själv använder jag autosol för att jag är lat o det ger ett bra resultat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Mars , 2007 Tvättning igen innan vaxning? Tips på vax ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Salstad 1 Postad 15 Mars , 2007 Ultraglozz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uffe70 0 Postad 15 Mars , 2007 Autosol är en fantastisk produkt. Jag ger mig fan på att man kan få den att gå ut med hunden också, med lite träning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 15 Mars , 2007 http://www.scampiforbundet.se/tips/blanka_fribord/blanka_fribord.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 15 Mars , 2007 Eller här :-) http://www.seab.se/ Råd&Tips / Båtvård . Senast ändrad av PatricS | 15 mars 2007 | 16:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser