DanneF 0 Postad 14 Mars , 2007 hej vad har ni för prop på era catalina 22 vad kan ni rekomendera är det någon som har översängen i sin båt skulle vilja se hur det ser ut med fäste osv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 24 Mars , 2007 Propellern jag har är en 14x15 High speed. Det märktes ingen större skillnad tyckte jag med high speed jämfört med orginalet som jag körde sönder på ett järnrör som stog upp på sjöbåtten. Jag vet att medlemen Bard har bra koll på det här med propellrarna till M 22 or Senast ändrad av strole | 24 mars 2007 | 18:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DanneF 0 Postad 2 Maj , 2007 nu börjar det närma sig säsong någon som har ett klockrent tips till propellern ska byta vad kan man ha för extra motor till en catalina 22 (storlek) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 7 Maj , 2007 Som fiske snurra driver jag catalinan med en evinrude 4 hk två cylindrig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser