Sarnblad 1 Postad 13 Mars , 2007 Så här illa kan det gå! (Ur AB 13/3 - Donatella Versache med dotter) Senast ändrad av Sarnblad | 13 mars 2007 | 16:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2007 Öhhh...du Sarnblad...dösnack hade kanske varit lämpligt...för jag hittar inget som har med båt att göra med tanke på din tråd i bryggsnack förra veckan...fan va fort en del skit kommer tbx du....har du tänkt på det? http://www.maringuiden.se/forum/;thread=143215 ps. annars var den helt okej...lite överrenoverat ...men mörkt o ett täcke över huvudet så går det mesta. ds. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 Mars , 2007 Då har ju han gjort bort sig så det räcker Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2007 o vips vart den flyttad till dösnack.....välkommen sarnblad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sarnblad 1 Postad 13 Mars , 2007 Roligt att se att du är på alerten Steve - trodde du hade tappat stinget Meningen med detta inlägg var att roa (eller oroa) Det innehåller inga påhopp på medlemmar i Maringuiden (donnorna är inte medlemmar) så du är ute i ogjort väder. Att det råkade hamna i fel forum var naturligtvis en lapsus men ordningsmän som du är ju snabba att påpeka det minsta misstag. Senast ändrad av Sarnblad | 13 mars 2007 | 20:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2007 Tänk om det var ngn som inte tyckte den var kul då? Då är du en sabotör....du verkade ju finna en lekstuga nånstans...nånstans tyckte nog ngn att lekstugan var kul...men inte du...nu räddade jag dig från just dom som inte uppskattade ditt skämt...så du står i skuld till mig nu.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser